Nowa casualowa kolekcja Anny Lewandowskiej i 4F
  • 0
  • 4
20.05.2021

Nowa casualowa kolekcja Anny Lewandowskiej i 4F

Do sprzedaży trafiła kolekcja 4F x Anna Lewandowska. Po kwietniowej premierze linii treningowej przyszedł czas na casualową odsłonę, która ma być idealnym towarzyszem codziennych wyzwań każdej kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2021

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.

19 maja 2021