Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & Shoulders
  • 1
  • 1
25.08.2022

Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & Shoulders

W nowej kampanii marki Head & Shoulders należącej do Procter & Gamble występuje Marcin Prokop. Dziennikarz TVN wciela się w spocie w kilka różnych postaci.

Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów. Trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie.

Pierwszą postacią jest prezenter telewizyjny, oglądany tuż przed wejściem na antenę. Kamerzystka jest mocno zaskoczona, widząc w jego torbie Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówi zaskoczona. „Bo nie mam” – odpowiada prezenter z wrodzonym sobie wdziękiem. Sugeruje, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów. Później, w podobnym schemacie, pojawia się jeszcze jako kowboj oraz uczestnik sprawy sądowej.

– Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, w której zwykle promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji. Marcin Prokop nadaje się do niej idealnie. Oczywiście nie rezygnujemy całkiem z podkreślania medycznych walorów produktu – wyjaśnia założenia kampanii Jarosław Fibich, brand manager marki Head & Shoulders.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media kupuje dom mediowy MediaCom. Public relations zajmuje się Partner of Promotion.

W przeszłości Marcin Prokop występował w kampaniach reklamowych takich marek jak Milka, UPC, Nationale-Nederlanden i CCC (wspólnie z Dorotą Wellman).

  • 1
Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & Shoulders

Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & Shoulders

 

24 sierpnia 2022

23 sierpnia 2022