Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska
  • 0
  • 1
24.08.2022

Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka Phlov by Anna Lewandowska zmienia identyfikację wizualną oferty produktowej. Opakowania kosmetyków zyskają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Zbiega się to z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow.

Odświeżenie identyfikacji wizualnej Phlov by Anna Lewandowska następuje trzy lata po rynkowym debiucie. Strategia rozwoju obejmuje także wdrażanie kolejnych produktów. Jako pierwsze w odświeżonych opakowaniach pojawiły się trzy nowości kosmetyczne z linii Water Flow:

  • Odświeżający żel pod prysznic,
  • Kojąco-nawilżający balsam do ciała,
  • Nawilżająca mgiełka do twarzy i ciała.

Podjęto także decyzję o ograniczeniu liczby komunikatów na opakowaniach. Dzięki temu mają one być bardziej przejrzyste i czytelne dla konsumentów.

– Zależy nam, by komunikować się z konsumentami w bardziej przejrzysty i zwięzły sposób. Chcemy zwracać uwagę przede wszystkim na korzyści wynikające ze stosowania produktu. Także na zawarte w nim składniki aktywne, które odpowiadają za skuteczne działanie kosmetyków – podkreśla Krzysztof Zawadzki, marketing manager marki.

Phlov by Anna Lewandowska ma również nowe logo

Pojawi się ono w górnej części opakowań, w bardziej wyrazistej i sugestywnej formie. Lifting logo i koncepcję graficzną opakowań opracowała agencja brandingowa HiBrands.

Równolegle marka zrezygnowała z kartonowych opakowań. Dotyczy to wszystkich kosmetyków, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia.

– Bycie naturalną i wegańską marką to nie tylko tworzenie produktów o odpowiednich składach. To również holistyczne podejście do dbania o środowisko i odpowiedzialnego rozwoju marki. Postanowiliśmy więc zrewidować nasze portfolio również pod kątem opakowań i wszędzie tam, gdzie była taka możliwość, zrezygnować z kartoników. Ta idea będzie nam też przyświecać przy tworzeniu kolejnych nowości produktowych – dodaje Krzysztof Zawadzki.

Produkty w zmienionych opakowaniach będą sukcesywnie pojawiać się na rynku.

  • 1
Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska

Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska

23 sierpnia 2022