Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firm
  • 0
  • 1
17.09.2021

Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firm

Facebook zaprezentował zestaw nowych produktów reklamowych. Skupiają się one przede wszystkim na rozwijaniu bezproblemowych transakcji e-commerce, oszczędzając czas i wysiłek małych firm oraz personalizując wirtualne doświadczenie klienta.

Według badania firmy Harris z 2020 r. cytowanego przez Facebooka 75% dorosłych na całym świecie chce komunikować się z firmami za pośrednictwem wiadomości „w ten sam sposób, w jaki komunikują się z przyjaciółmi i rodziną”.

Aby to umożliwić, firma Marka Zuckerberga inwestuje w Instagram i WhatsAppa, a także w narzędzia do komunikacji biznesowej i narzędzia komunikacji wielokanałowej.

Facebook umożliwi klientom rozpoczęcie czatu w WhatsAppie bezpośrednio z profilu firmy na Instagramie. Wkrótce firmy będą miały także możliwość tworzenia reklam, które przeniosą do WhatsAppa bezpośrednio z Instagrama. Wystarczy wówczas jedno dotknięcie, aby użytkownik rozpoczął rozmowę z marką.

Ponadto Messenger wkrótce pozwoli firmom na zadanie 4–5 pytań przed rozpoczęciem rozmowy z konsumentem. Internauci będą mogli wtedy poprosić m.in. o wycenę za pomocą krótkiej ankiety.

Facebook zamierza przetestować narzędzia płatne i organiczne, aby pomóc małym firmom w odkrywaniu i kwalifikowaniu potencjalnych klientów bezpośrednio na Instagramie. Firma Marka Zuckerberga planuje też testy możliwości wysyłania wiadomości remarketingowych z Facebook Business Suite.

Menedżer plików to kolejna nowa funkcja, której celem ma być pomoc firmom w „łatwym tworzeniu, publikowaniu treści i zarządzaniu nimi” w ramach Business Suite.

Firmy zyskają także możliwość porównywania wielu wersji tego samego postu, aby zdecydować, która z nich będzie najskuteczniejsza pod względem angażowania konsumentów. Funkcje te mają być dostępne w 2022 r.

Źródło: www.mediapost.com

  • 1
nowe formaty reklam konwersacyjnych

Nowe formaty reklam konwersacyjnych na Facebooku

 

17 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2021

„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekady

Czy aukcja 8G już wystartowała? Czy sztuczna inteligencja radzi sobie w prowadzeniu terapii zdrowia psychicznego? I czy paraolimpiada ma jeszcze sens, jeśli sportowcy bioniczni startują w głównych igrzyskach? Na te i szereg innych pytań analitycy Polityki Insight będą szukać odpowiedzi w serwisie „Człowiek 2040”, stworzonym we współpracy z T-Mobile Polska.

16 września 2021