Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firm
  • 0
  • 1
17.09.2021

Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firm

Facebook zaprezentował zestaw nowych produktów reklamowych. Skupiają się one przede wszystkim na rozwijaniu bezproblemowych transakcji e-commerce, oszczędzając czas i wysiłek małych firm oraz personalizując wirtualne doświadczenie klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2021

„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekady

Czy aukcja 8G już wystartowała? Czy sztuczna inteligencja radzi sobie w prowadzeniu terapii zdrowia psychicznego? I czy paraolimpiada ma jeszcze sens, jeśli sportowcy bioniczni startują w głównych igrzyskach? Na te i szereg innych pytań analitycy Polityki Insight będą szukać odpowiedzi w serwisie „Człowiek 2040”, stworzonym we współpracy z T-Mobile Polska.

16 września 2021