Greenwash Gold – złoto dla najzuchwalszych - Marketing przy Kawie
Greenwash Gold – złoto dla najzuchwalszychGreenwash Gold – złoto dla najzuchwalszychGreenwash Gold – złoto dla najzuchwalszychGreenwash Gold – złoto dla najzuchwalszych
Medal za ekościemę (fot. kadr ze spotu Greenwash Gold – Rio Tinto)

Greenwash Gold – złoto dla najzuchwalszych

Greenwash Gold – złoto dla najzuchwalszych
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Już wkrótce sportowcy z całego świata będą walczyć o olimpijskie medale. Ale nie tylko oni mają okazję zdobyć złoto. Greenwash Gold to odznaczenie, którego każdy woli uniknąć. To nagrody przyznawane sponsorom igrzysk olimpijskich w Londynie, których działania budzą kontrowersje.

Odliczanie dni do olimpiady w Londynie trwa, sportowcy szykują formę, a każdy marzy o złotym medalu. Z wyjątkiem nominowanych do Greenwash Gold. Inicjatorami nagrody są trzy brytyjskie organizacje ekologiczne: London Mining Network, Bhopal Medical Appeal i UK Tar Sands Network.

Największe szanse na zajęcie miejsca na podium mają firmy: BP, Dow Chemical i Rio Tinto.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja