„Mam czas” – kampania Providenta - Marketing przy Kawie
„Mam czas” – świąteczna kampania Providenta
  • 4
  • 1
14.12.2023

„Mam czas” – świąteczna kampania Providenta

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii firmy Provident Polska „Mam czas”. Podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2023

Pięć globalnych makrotrendów, które będą oddziaływać na biznes i społeczeństwo 2024 r. – raport Accenture

Od wybuchu pandemii połowa społeczeństwa zaczęła redefiniować życiowe priorytety, kładąc większy nacisk na stabilność zawodową i emeryturę niż np. na zdobycie wyższego wykształcenia. Równocześnie 48 proc. badanych przyznaje, że myśli o swojej przyszłości na mniej niż 12 miesięcy naprzód lub w ogóle nie robi planów. Pokazuje to raport Accenture „Life Trends 2024”.