„Słyszymy was” – kampania Funduszu Feministycznego
  • 1
  • 2
14.12.2023

„Słyszymy was” – kampania Funduszu Feministycznego

Z końcem listopada ruszyła kampania Funduszu Feministycznego (FemFundu). Motyw modlitwy obecny w spocie ilustruje chęć zmiany świata, która towarzyszy działalności fundacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2023

Pięć globalnych makrotrendów, które będą oddziaływać na biznes i społeczeństwo 2024 r. – raport Accenture

Od wybuchu pandemii połowa społeczeństwa zaczęła redefiniować życiowe priorytety, kładąc większy nacisk na stabilność zawodową i emeryturę niż np. na zdobycie wyższego wykształcenia. Równocześnie 48 proc. badanych przyznaje, że myśli o swojej przyszłości na mniej niż 12 miesięcy naprzód lub w ogóle nie robi planów. Pokazuje to raport Accenture „Life Trends 2024”.

13 grudnia 2023