0 1 0 0 0 27.10.2020Co trzeci Polak musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie pandemii – pokazuje Barometr ProvidentaDla wielu z nas pandemia koronawirusa wiązała się z koniecznością naruszenia środków zgromadzonych na czarną godzinę. Niecała połowa Polaków deklaruje, że wystarczyły im bieżące dochody. Z kolei 18 proc. przyznało, że nie miało oszczędności, z których mogło skorzystać. Pozostali sięgnęli do zaskórniaków – wynika z badania Barometr Providenta przeprowadzonego z okazji Dnia Oszczędzania, który obchodzimy 31 października.
0 2 0 0 0 27.10.2020Rusza XV edycja projektu Superbrands PolskaOrganizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands, który od ponad 25 lat na świecie i ponad 15 lat w Polsce wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – dzisiaj działa już w blisko 90 krajach.
0 1 0 0 0 27.10.2020Już 4 i 5 listopada Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby. Tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało więc dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic. Jego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.
1 3 0 0 0 26.10.2020„Kreda wstydu” – poznaniacy oznaczają niedopałki na ulicachW Poznaniu ruszyła akcja społeczna „Kreda wstydu”. Jej uczestnicy obrysowują kredą leżące na chodnikach niedopałki.
0 2 0 0 0 26.10.2020Procter & Gamble wprowadza wielorazowe butelkiP&G stworzyło system uzupełniania kosmetyków, składający się z aluminiowej butelki wielokrotnego użytku na szampon oraz torebki z kosmetykiem nadającej się do recyklingu. Ma to zmniejszyć zużycie plastiku o 60%.
0 1 0 0 0 26.10.2020Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy AdyenW ciągu kilku ostatnich miesięcy znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Polaków. Wiele nowych przyzwyczajeń zostanie z nami na stałe. Według danych firmy Adyen na tle całej Europy Polska osiągnęła największy odsetek konsumentów (39 proc.), którzy zwiększyli aktywność zakupową w Sieci w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Co więcej, Polacy odnotowali najwyższy wskaźnik pod względem lojalności wobec marek, na których zamierzają polegać w przyszłości (82 proc.). Prześcignęli tym samym wszystkie inne analizowane globalnie rynki.
0 1 0 0 0 26.10.2020„Taki sam start dla europejskich i azjatyckich e-przedsiębiorców” – kampania e-IzbyIzba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła kampanię dotyczącą równych ram prawnych i konkurencyjnych dla azjatyckich oraz europejskich przedsiębiorców e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem e-przedsiębiorców działających na terenie Polski. Kampania skierowana jest zarówno do biznesu, jak i konsumentów oraz organów administracji rządowej.
0 1 0 0 0 26.10.2020AliExpress zostaje partnerem Lecha PoznańAliExpress został sponsorem Lecha Poznań. Umowa między klubem piłkarskim i platformą sprzedaży detalicznej online potrwa do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia.
1 1 0 0 0 23.10.2020„Wyzwania z paczki”, czyli kreatywne testy produktów dostępnych w usłudze Allegro Smart Student15 października miała miejsce premiera nowego kanału promującego usługę Allegro Smart Student – „Wyzwania z paczki”. W każdym z odcinków bracia bliźniacy Tomkiewiczowie realizują zadanie związane z użytkowaniem konkretnych produktów zamówionych na Allegro.
0 1 0 0 0 23.10.2020Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok?Adidas zamierza sprzedać markę Reebok – podaje „Forbes”, powołując się na niemiecki magazyn biznesowy „Manager Magazin”. Brand od dawna zmaga się trudnościami. Ma też za sobą nieudaną restrukturyzację.