- 0
- 4
Magnifico z linią plakatów na rzecz wsparcia społeczności LGBT+
Zespół kreatywny Magnifico Marketing & PR Consultants stworzył linię plakatów związanych ze społecznością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Część dochodu ze sprzedaży kolorowych kolaży zostanie przekazana fundacji Cicha Tęcza.
„We do Things dla LGBT+” to pierwszy agencyjny projekt CSR przygotowany przez członków i dla członków zespołu Magnifico. W ramach Międzynarodowego Dnia przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada na 17 maja, zespół kreatywny – Karolina Maria Siudyła i Konrad Piwowarczyk – stworzył limitowaną linię plakatów związanych z mniejszością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Wykorzystano też jej slogan: „We Do Things”.
Plakaty zostały wyprodukowane w formatach A2 i A3. Są dostępne w sklepie internetowym na stronie agencji, na platformach Etsy i Amazon oraz w sklepie targiplakatu.pl.
Część dochodu zostanie przekazana Fundacji Cicha Tęcza, która jest pierwszą organizacją pozarządową w historii Polski, która działa na rzecz Głuchych LGBT+.
- 4