0 3 0 0 0 9.05.2023Ruszyła kampania rekrutacyjna #techwizards Digital Hub Warsaw firmy Bayer„We are #techwizards” – to hasło nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej Digital Hub Warsaw w firmie Bayer, zatrudniającej ekspertów IT z dziedziny medycyny, farmacji i rolnictwa.
0 1 0 0 0 9.05.2023IntoBeauty wybrał Grupę FLPRDystrybutor sprzętu medycznego premium IntoBeauty wybrał Grupę FLPR z Wrocławia do prowadzenia swoich działań marketingowych.
0 3 0 0 0 9.05.2023Raper Janusz Walczuk został ambasadorem Converse w PolsceJanusz Walczuk podjął współpracę z marką Converse i został jej lokalnym ambasadorem. Współpraca zapowiada także nowe projekty rapera,
0 1 0 0 0 9.05.2023Wartość rynku reklamy online w 2022 r. wzrosła o 615 mln zł – wyniki badania IAB Polska/PwC AdExW 2022 r. wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu sięgającą 10% i rekordową wartość ponad 6,8 mld zł. IAB Polska przedstawia wyniki badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok.
1 1 0 0 0 9.05.2023Green Cell z reklamą Habu – ładowarki do samochodów elektrycznychHabu to ładowarka do samochodów elektrycznych, zaprojektowana w dziale badań i rozwoju krakowskiej marki Green Cell. Ruszyła kampania wprowadzająca ją na rynek.
1 3 0 0 0 9.05.2023Marka York startuje z kampanią „Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość”Kampania pod hasłem „Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość” ma zbudować świadomość brandu York w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki.
0 4 0 0 0 8.05.2023Seniorzy będą więcej kupować online i mobile – wynika z raportu „Seniorzy w świecie cyfrowym” fundacji Kobiety e-biznesuInternet służy seniorom przede wszystkim do obsługi konta bankowego (65%). Już jednak ponad połowa (51%) robi zakupy online. Seniorzy coraz odważniej korzystają z aplikacji mobilnych (85%) oraz dokonują płatności bezgotówkowych.
1 1 0 0 0 8.05.2023„W toalecie zawsze w duecie” – Velvet promuje użycie dwóch papierówWystartowała kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet. Spot opowiada o komplementarności obu produktów. Dopełnieniem jest hasło „Velvet w toalecie zawsze w duecie”.
1 1 0 0 0 8.05.2023„Mały atom, wielka sprawa” – Orlen z kampanią wizerunkową inwestycji w reaktory SMRWystartowała kampania Orlenu „Mały atom, wielka sprawa”. Reklamy koncentrują się na zaletach małych reaktorów jądrowych SMR.
1 1 0 0 0 8.05.2023„Posłuchaj swojego dziecka. Ubezpieczenie na wypadek nowotworu” – Nationale Nederlanden z nową kampaniąNationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanią. Ma ona skłonić Polaków do zakupu ubezpieczenia na wypadek choroby nowotworowej.