0 1 0 7.03.2024Lorenz rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Wiejskie ZiemniaczkiAgencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę kanałów społecznościowych marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.
3 1 0 6.03.2024Tarczyński promuje nowe kabanosy: Exclusive, Extreme i NadzianeWystartowała kampania reklamowa marki Tarczyński. Prezentuje nowości w kategorii kabanosów. Firma buduje nią świadomość brandu jako lidera tej kategorii.
1 3 0 6.03.2024Marka Dove i projekt „Młode głowy” fundacji Unaweza w kampanii o kondycji zdrowia psychicznego nastolatkówMarka Dove i projekt „Młode głowy” fundacji Unaweza nawiązały współpracę. Realizują wspólnie kampanię informacyjno-edukacyjną o kondycji zdrowia psychicznego nastolatków.
1 4 0 6.03.2024Karol Paciorek i Włodek Markowicz po raz kolejny w kampanii InFaktuTwarzami kampanii systemu do obsługi księgowej InFakt są Karol Paciorek i Włodek Markowicz znani z duetu Lekko Stronniczy. Komunikacja skoncentrowana jest na łączeniu usługi księgowego i nowoczesnej aplikacji online.
1 1 0 6.03.2024Kampania marki Bioderma wyświetlana na Tauron ArenieCelem kampanii Biodermy jest pokazanie, że najlepsze efekty dają kosmetyki, które odpowiadają potrzebom różnych typów skóry. Wideo będzie emitowane na nośniku DOOH umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie.
0 9 0 6.03.2024Sara James i Jann w kampanii Puma PalermoPuma promuje buty Palermo w nowych wersjach kolorystycznych. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki – Sara James oraz Jann. Akcja toczy się na ulicach Sycylii.
1 2 0 6.03.2024Kampania reklamowa Plusa promuje połączenie dostępu do streamingów – All In StreamingKampania promuje rozwiązanie All In Streaming. Pozwala ono na połączenie dostępu do HBO Max, Disney+ oraz Polsat Box Go Plus w jednym pakiecie. W role pracowników Plusa ponownie wcielili się Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski.
1 4 0 6.03.2024„Nieśmiertelne gesty” – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii 1,5%Nowa odsłona kampanii Puckiego Hospicjum ma edukować o ważności relacji i bliskości pomiędzy ludźmi. Ma także oswajać temat śmierci i umierania.
0 1 0 6.03.2024Clear Channel Poland z Gemiusem opomiaruje reklamy na nośnikach OOH i DOOHGemius na bazie danych z badania Mediapanel (pomiaru jednoźródródłowego i crossmediowego) będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.
0 1 0 6.03.2024PKO BP szuka agencji do obsługi mediów społecznościowychPKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej oraz fundacji banku w mediach społecznościowych.