- 0
- 1
Proud Sunday po raz pierwszy w Krakowie
21 maja w Krakowie po raz pierwszy odbędzie się równościowe wydarzenie skierowane do osób pracujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.
Organizatorzy chcą przybliżyć osobom zajmującym się szeroko pojętą komunikacją kwestie marketingu skierowanego do społeczności LGBTQIAP+ i osób sojuszniczych. Proud Sunday organizowane jest po raz pierwszy.
Podczas wydarzenia odbędą się trzy prelekcje:
- Tematykę „tęczowej złotówki” i tego, jak polska społeczność LGBTQ+ zarabia i wydaje pieniądze przybliży Grzegorz Miecznikowski. To ekspert marketingu i LinkedIn, współautor poradnika „Jak mówić i pisać o osobach LGBT+” oraz badania „Ile warta jest tęczowa złotówka?”.
- O inkluzywnych sposobach komunikacji i tym, w jaki sposób je stosować opowie Szymon Misiek. Językoznawca, doktorant w Instytucie Anglistyki UW, członek kolektywu Rada Języka Neutralnego prowadzącego serwis Zaimki.pl i fan page Słownik Neutratywów Języka Polskiego na Facebooku.
- Kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQ+ pokaże Anna Boenish;
- copywriterka w More Bananas,
- marketing team leaderka,
- content managerka specjalizująca się w storytellingu i etycznym marketingu.
Event organizowany jest przez Olgierda Cichonia, założyciela agencji tłumaczeniowo-marketingowej Optiwriting. Odbędzie się w ramach Queerowego Maja i Krakowskiego Marszu Równości.
Wydarzenie zostało objęte patronatem przez Crash Mondays. Patronat merytoryczny nad eventem sprawuje Grzegorz Miecznikowski.
Wydarzenie odbędzie się 21 maja w Krakowie, w Hevre, o godz. 18:00. Więcej informacji, także o osobach prelegenckich, znajduje się w wydarzeniu na Facebooku. Wydarzenie jest biletowane. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie evenea.pl/event/proudsunday.
- 1