Lux Med i DDTVN na Różowy Październik - Marketing przy Kawie
Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik
  • 0
  • 1
30.09.2022

Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik

Akcja realizowana wspólnie z „Dzień Dobry TVN” uświadamia kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Potrwa przez cały październik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2022

29 września 2022