Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik
  • 0
  • 1
30.09.2022

Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik

Akcja realizowana wspólnie z „Dzień Dobry TVN” uświadamia kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Potrwa przez cały październik.

Październik od lat uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Jak wynika z danych WHO, jest on najczęściej diagnozowanym u kobiet nowotworem na świecie. Co roku rozpoznaje się go u 12 proc. z nich. Inauguracja akcji nastąpiła 30 września w „Dzień Dobry TVN”, w ramach wejścia live ze szpitala Lux Med Onkologia. Co tydzień redakcja programu będzie odwiedzała mobilne pracownie diagnostyczne w różnych miastach Polski.

Strefy do badań umiejscawiane będą w centrach miast. W każdym z tych miejsc znajdzie się namiot, pełniący funkcję recepcji. Kobiety będą mogły zapisać się na badanie piersi. W strefie będzie także możliwość rozmowy z psychologiem (w specjalnie zaaranżowanej, intymnej przestrzeni).

Harmonogram akcji

Akcja realizowana będzie przez cały październik, w każdą sobotę w innym mieście:

  • 30.09.2022 – wejście live ze szpitala Lux Med Onkologia z udziałem prezes Anny Rulkiewicz
  • Olsztyn – 1.10.2022
  • Katowice – 8.10.2022
  • Krosno – 15.10.2022
  • Lublin – 22.10.2022
  • Siedlce – 29.10.2022
  • 30.10.2022 – wejście live ze szpitala – podsumowanie akcji z udziałem prezes Anny Rulkiewicz

Aktywności w ramach kampanii nagłaśniane będą w „Dzień Dobry TVN” i w mediach własnych Grupy. Także w ramach działań PR realizowanych przez agencję 38 Content Communication. Nadzór nad realizacją akcji sprawuje BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa Discovery TVN.

  • 1
Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik

Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy Październik

30 września 2022

29 września 2022