„Normalne, że ich dotykam” – Avon edukuje nastolatki o samobadaniu piersi
  • 1
  • 1
27.09.2022

„Normalne, że ich dotykam” – Avon edukuje nastolatki o samobadaniu piersi

Marka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi. To pierwsza tego typu ogólnopolska kampania edukacyjna dla młodych dziewczyn od 16. roku życia. Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która specjalnie dla marki napisała i nagrała piosenkę „O sobie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2022 Artykuł Partnera

Co warto wiedzieć o automatyzacji promocji, konkursów czy programów motywacyjnych?

Wielu marketerów i marketerek przypomina sobie to uczucie, gdy odwleka moment, w którym trzeba rozpocząć przygotowania do kolejnej aktywacji konsumenckiej lub programu motywacyjnego dla handlowców. Wiemy, że przynosi to wymierne efekty sprzedażowe, ale pracy przy tym jest sporo i trzeba pamiętać o wielu drobnych szczegółach, bez których osiągnięcie zakładanych wyników nie jest możliwe.

26 września 2022