Lewandowski, Neymar Jr. i Cafu w filmie Qatar Airways prezentują zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu
  • 1
  • 1
3.12.2019

Lewandowski, Neymar Jr. i Cafu w filmie Qatar Airways prezentują zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu

Linie lotnicze Qatar Airways przygotowały kilkuminutowy film, w którym w niebanalny sposób prezentują instrukcje bezpieczeństwa na pokładzie samolotu. W wideo wystąpili piłkarze, w tym Robert Lewandowski, Neymar Jr. i Marcos Evangelista de Morais, znany jako Cafu.

Film będzie prezentowany na pokładzie samolotów tego przewoźnika pod koniec 2019 r. Piłkarze wystąpili w filmie za sprawą stałego partnerstwa linii lotniczych z AS Romą, Bayernem Monachium i FIFA.

Sportowcy pokazują m.in. jak poprawnie założyć kamizelkę ratunkową, użyć maski tlenowej czy dlaczego należy zapinać pasy.

W role trenera i jego asystenta wcielili się brytyjscy komicy – Jason Thorpe i Ross Hatt. Film wyreżyserował Peter Lydon. Kreację przygotowała agencja 180 Kingsday.

W Qatar Airways bezpieczeństwo jest priorytetem. Chcemy, aby wszyscy – nawet ci regularnie podróżujący – obserwowali nasze instrukcje bezpieczeństwa. Kreatywna koncepcja 180 Kingsday zwróci uwagę naszych pasażerów, dostarczając jednocześnie rozrywki podczas lotu – mówi Salam Al Shawa, senior vice president marketing and corporate communications Qatar Airways.

  • 1
Qatar Airways

Piłkarze przypomną o zasadach bezpieczeństwa na pokładzie samolotów Qatar Airways

3 grudnia 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2019

Znani Polacy zachęcają do korzystania z polskich produktów i usług w kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski”

Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Jacek Lenartowicz i Anna Popek – to tylko niektóre osoby znane z przestrzeni publicznej, które wspierają ogólnopolską kampanię „Wybieram 590 – sobota dla Polski”. Punktem kulminacyjnym będzie sobota, 7 grudnia. Organizatorzy, partnerzy i ambasadorzy kampanii zachęcają Polaków, żeby tego dnia podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rozwój kraju.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2019

„Twoje światła – nasze bezpieczeństwo”. Policja na nośniku DOOH ostrzega przed niesprawnym oświetleniem samochodu

Polska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła akcję „Twoje światła – nasze bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii zastosowano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego w Warszawie. Spersonalizowany komunikat odtwarzany był w momencie wykrycia wśród stojących na światłach pojazdów samochodu z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem.

2 grudnia 2019