TK Maxx w świątecznej kampanii rekomenduje markowe prezenty
  • 1
  • 2
2.12.2019

TK Maxx w świątecznej kampanii rekomenduje markowe prezenty

W tegorocznej odsłonie kampanii świątecznej sklepy TK Maxx zachęcają do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób i sięgania po markowe upominki. Spot pojawił się w telewizji 2 grudnia, a towarzyszyć mu będą reklamy radiowe oraz działania w mediach społecznościowych.

Główny bohater reklamy ma śmiały cel: obdarować bliskich tak, by sprawić im jeszcze więcej radości. Dotychczas wręczał co roku takie same upominki. Tym razem jednak postanawia potraktować świąteczne zakupy jak wielką przygodę. Misja bohatera kończy się szczęśliwie, ponieważ udaje mu się znaleźć markowe prezenty taniej.

Nasza reklama porusza problem, który dotyka wielu z nas, gdy dajemy lub otrzymujemy przewidywalne prezenty. W te święta chcemy podkreślić, że warto skorzystać z możliwości i niezwykłych pomysłów, jakie oferuje TK Maxx. Reklama jest humorystyczną metaforą zachęcającą klientów do wybrania odważniejszej drogi i odnalezienia zachwycających prezentów dla najbliższych – mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.

Kampania będzie realizowana także w radiu oraz Internecie, m.in. na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Kraje, w których realizowane są działania, to Polska, Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Austria i Holandia.

Kreację stworzyła agencja Wieden+Kennedy London. Działania PR prowadzi Ogilvy. Media kupił Mindshare.

  • 2
TK Maxx

Markowe prezenty cieszą bardziej – przekonuje TK Maxx

Markowe prezenty cieszą bardziej – przekonuje TK Maxx

2 grudnia 2019