Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-Toll
  • 1
  • 1
24.11.2021

Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-Toll

Ministerstwo Finansów rozpoczęło kampanię „Komu w drogę, temu e-Toll”. Promuje w niej nowy system poboru opłaty elektronicznej na autostradach. W działania włączyli się kierowca rajdowy Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series.

Hasło kampanii wcześniej było wykorzystywane w spotach radiowych adresowanych do kierowców autobusów i samochodów ciężarowych. Grupą docelową nowej odsłony kampanii są kierowcy samochodów osobowych. Jej cele to:

  • poinformowanie o wprowadzeniu nowego systemu poboru opłat drogowych e-Toll,
  • przedstawienie głównych zasad jego funkcjonowania,
  • podkreślenie zalet i udogodnień dla użytkowników odcinków autostrad A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica.

Działania prowadzone są w telewizji, radiu, na outdoorze, w Internecie, a także za pośrednictwem materiałów drukowanych, standów na bramkach autostradowych oraz w aplikacji drogowej Yanosik. Akcja spotu rozgrywa się na bramkach autostradowych. W role głównych bohaterów wcielili się Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest. Kampania ma zasięg ogólnopolski.

Kreację przygotowała agencja Yellow Crocodiles. Realizację spotu powierzono domowi produkcyjnemu Filmokracja.

  • 1
Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest

Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest polecają e-Toll

24 listopada 2021