Świąteczna kampania Lego
  • 2
  • 2
10.11.2021

Świąteczna kampania Lego

Grupa Lego rozpoczęła nową kampanię. Celebruje w niej magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Każda postać, zwierzę i pojazd w spocie zostały zbudowane z klocków System in Play.

W filmie gigantyczne pszczoły odstraszają szturmowców z Lego Star Wars, smok gasi pożar, rozpylając wodę zamiast płomieni, a kaktusy otrzymują kurtki z płytek Lego, aby mogły przytulić się do balonowych psów. Akcji w reklamie towarzyszy przerobiona wersja utworu „Don’t Stop Me Now” zespołu Queen.

Opracowana przez zespół kreatywny agencji Lego globalna kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, takich jak telewizja, digital, serwisy społecznościowe, e-commerce, a także w sklepach Lego. Film został wyreżyserowany przez grupę filmowców Traktor, wyprodukowany przez Stink Paris i MPC, odpowiedzialnych również za postprodukcję.

W ramach akcji świątecznej Grupa Lego stworzyła dwa zestawy klocków. Każdy z nich został zaprojektowany tak, aby pomóc dzieciom i rodzicom przekształcić istniejące budowle w zupełnie inne i zademonstrować możliwości przebudowy w Lego System in Play. Magiczny wóz zmienia się w elektryczny samochód sportowy, a zestaw Monster Jam Digger Pullback staje się bojowym samolotem pirackim.

Równolegle z kampanią świąteczną prowadzona jest coroczna inicjatywa #BuildToGive. Po raz piąty ma zachęcać rodziny do spotkań i kreatywnego korzystania z klocków, aby pomóc potrzebującym dzieciom. Za każdą zbudowaną gwiazdkę udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie Lego Life z hashtagiem #BuildToGive przed końcem grudnia Grupa Lego przekaże zestawy klocków dzieciom w potrzebie.

Nowa kampania świąteczna i inicjatywa #BuildToGive są częściami platformy „Rebuild the World”. Celebruje ona kreatywność dzieci i ma pokazać, jak zabawa klockami Lego pomaga rozwijać im ważne umiejętności na całe życie.

Twórcy kampanii

  • Agencja Lego
  • Vice-president Lego Agency: Rasmus Juel Mygind
  • Head of creation: Peter Johnson
  • Global creative lead: Lucas Reynoso Vizcaino
  • Global creative team: Leah Mababangloob, Gonzalo Torres, Carlos Ramas, Martin Rathschau, Lucas Reynoso Vizcaino.
  • Sr. global communication partner: Melanie Cumbo
  • Global brand strategist: Kevin Mercer
  • Global communication strategist: Ben Campbell
  • Global project manager: Malene Kallestrup
  • Head of production: Charlie Cooper Henniker
  • Senior lead producer: Michael Toft Adelholm, Uffe Bryld
  • Senior film production manager: Mette Søgaard Lorenzen
  • Post production manager: Lene Williams
  • Sr. content planner: Kenneth Sanchez
  • Brand global marketing development team: Alero Akuya, Charlotte Lor, Lauren Charman, Victoria McElhinney

Partnerzy zewnętrzni

  • Directors: Traktor
  • Production company: Stink Paris
  • Executive producer: Vincent Rivier, Helene Segol
  • Traktor producer: Richard Ulfvengren
  • Service company: 247xRadioaktive – Monika Urbańska, Maria Mazurczak, Anita Kozłowska
  • Cinematographer: Matyas Erdely
  • Production designer: Agustin Moreaux
  • Art director: Paweł Dąbrowski
  • Costume designer: Pati Fitzet
  • Postproduction: MPC – Anandi Peiris, Solomon Tiigah, Fabian Frank, Kamen Markov, Jean-Clement Soret
  • Edit: Final Cut – Ryan Beck
  • Music: Finger Music – Clare McGrath, Craig Brown
  • Sound design: Machine – Matej Oreskovic, Ghazal Zargar Elahi, Alex Bingham, Ben Gulvin
  • 2
Świąteczna kampania Lego celebruje dziecięcą kreatywność

Świąteczna kampania Lego celebruje dziecięcą kreatywność

Świąteczna kampania Lego celebruje dziecięcą kreatywność

10 listopada 2021