Legia Warszawa i Cashback World przedłużają umowę sponsorską na kolejne dwa lata
  • 0
  • 1
14.08.2019

Legia Warszawa i Cashback World przedłużają umowę sponsorską na kolejne dwa lata

Legia Warszawa i MyWorld Poland podpisały kolejną, dwuletnią umowę. Na jej mocy operator międzynarodowego programu partnerskiego Cashback World będzie oficjalnym sponsorem klubu do końca sezonu 2020/21.

Firma MyWorld, operator programu lojalnościowego dla kibiców, jest oficjalnym sponsorem i partnerem Legii Warszawa od 2016 r. Logotyp marki Cashback World nadal będzie znajdował się na rękawie koszulki meczowej Legii Warszawa oraz ekspozycjach sponsorskich.

Nowa umowa zakłada wiele wspólnych inicjatyw. Ich przykładem był zorganizowany wspólnie mecz otwarcia sezonu 2019/2020.

  • 1

Ziemowit Deptuła, prezes zarządu MyWorld Poland; Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa

13 sierpnia 2019