0 0 0 0 0 5.08.2019Mountain Dew powraca na polski rynek. Launch w social media obsługuje K2PepsiCo wybrała agencję K2 do zrealizowania komunikacji social media dotyczącej powrotu marki Mountain Dew na rynek w Polsce. Działania obejmują prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.
0 1 0 0 0 5.08.2019Empik rozwija mniejszy format salonówW ramach przyjętej strategii ekspansji Empik wprowadził i sukcesywnie rozwija nowy, mniejszy format salonów. Sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 m² pojawiają się w miejscowościach poniżej 25 tys. mieszkańców. Do końca 2018 r. otwarto 8 takich punktów w całym kraju.
0 0 0 0 0 5.08.2019Instagram from Facebook i WhatsApp from Facebook. Zmienią się nazwy znanych aplikacji?Facebook zamierza zmienić nazwy WhatsAppa i Instagrama – podaje Next.gazeta.pl, powołując się na serwis „The Information”. Amerykański gigant chce w ten sposób przypomnieć, do kogo należą aplikacje.
0 0 0 0 0 2.08.20195 sierpnia Crash Mondays nr 30: Kultura, sztuka i rozrywkaO tym, jak promuje się kulturę, opowiedzą eksperci na sierpniowej edycji Crash Mondays.
1 0 0 0 0 2.08.2019Mac Book poleca Microsoft SurfaceMicrosoft przygotował kampanię reklamową laptopa Surface. W spocie wystąpił Mackenzie Book z Sydney, w skrócie Mac Book.
1 3 0 0 0 2.08.2019Apple eksperymentuje z instalacją artystyczną wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistośćMarka Apple zapowiedziała, że zaoferuje konsumentom serię doświadczeń augmented reality. Nawiązała współpracę z artystami, którzy stworzą prace, wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość.
1 2 0 0 0 2.08.2019French’s tworzy lody musztardowe3 sierpnia w USA przypada Narodowy Dzień Musztardy. Z tej okazji marka musztardy French’s (McCormick) przygotowała lody o smaku musztardowym. Nawiązała przy tym współpracę z Coolhaus Ice Cream.
1 1 0 0 0 2.08.2019Good Lood zachęca do spojrzenia w niebo. Krakowska lodziarnia wypuściła w powietrze balon ze swoim logoGood Lood, popularna w Krakowie sieć lodziarni, zainicjowała akcję „Look into the Sky”. W jej ramach przez kilka dni nad miastem unosi się balon z logo marki.
1 3 0 0 0 2.08.2019„Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość” – najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla Coca-ColiMartin Stankiewicz opublikował nowy film zrealizowany we współpracy z marką Coca-Cola. To ponad 25-minutowa romantyczna historia, której bohaterem jest dostawca pizzy.
1 1 0 0 0 2.08.2019„You Need To Calm Down” – śpiewają Biedroń, Rabiej i ponad sto osób ze środowiska LGBTPolskie środowisko LGBT przygotowało teledysk do piosenki „You Need To Calm Down” Taylor Swift. W filmie występują m.in. Robert Biedroń i Paweł Rabiej z partnerami oraz ponad sto innych osób LGBT.