Lee Jeans otwiera swój pierwszy wirtualny sklep
  • 0
  • 5
13.01.2022

Lee Jeans otwiera swój pierwszy wirtualny sklep

Marka Lee Jeans uruchomiła swój pierwszy sklep wirtualny, za którego pośrednictwem będzie można zrobić zakupy, ale również odkryć platformę „For a World that Works” poświęconą zrównoważonemu rozwojowi. W wirtualnym sklepie klienci będą mogli poruszać się po interaktywnej, trójwymiarowej przestrzeni handlowej i oglądać produkty, a następnie dodawać je do koszyka.

Jak przekonuje brand, cyfrowe doświadczenie zakupowe jest uderzająco podobne do tego, z którym klienci mają styczność w świecie rzeczywistym. Nie towarzyszy mu jednak stres charakterystyczny dla tradycyjnych zakupów.

Za pomocą interaktywnych przycisków i nagrań klienci będą też mogli poznać innowacje i inicjatywy, których celem jest zmniejszenie negatywnego wpływu na ludzi i środowisko.

Dzięki przyciskom do nawigacji kupujący mogą wejść do sklepu z ulicy i przejrzeć kolekcje: damską, męską oraz linię Lee 101. Osoby odwiedzające sklep będą mogły odkryć również interaktywne niespodzianki takie jak filmy, wyskakujące okienka z informacjami i klikalne przedmioty, jak np. lalka Buddy Lee – słynna maskotka, która opowiada historię marki.

W głębi sklepu klienci znajdą przycisk nawigacyjny, który przeniesie ich na wyższe piętro. Jest tam showroom, a w nim informacje o platformie „For a World that Works”.

Po kliknięciu na produkt pokazywana jest jego dostępność w sklepie online. Klienci mogą tu również odkryć informacje na temat trzech głównych fasonów męskich (West, Daren i Rider) oraz damskich (Carol, Stella A-Line i Scarlett High). Funkcja „Odkryj swój fason” (Discover your Natural Fit) umożliwia przejrzenie wszystkich modeli.

Sklep dostępny jest na stronie virtualstore.lee.com i w mediach społecznościowych.

  • 5
wirtualny sklep

Lee Jeans uruchomił wirtualny sklep

lukasz

2 tygodnie temu

link nie działa ;/

13 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
13.01.2022

Kara dla osoby zarządzającej pokazami handlowymi – pierwsza taka decyzja UOKiK

Ponad 900 tys. zł – to suma kar nałożonych przez prezesa UOKiK w grudniu za naruszenia praw konsumentów związane ze sprzedażą na pokazach handlowych. Zakwestionowano m.in. wprowadzanie konsumentów w błąd co do stanu ich zdrowia, fikcyjne promocje oraz utrudnianie odstąpienia od umowy. Po raz pierwszy za umyślne dopuszczenie do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów ukarany został członek zarządu spółki.