L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją Big Picture
  • 0
  • 1
13.01.2022

L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Od stycznia obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego. Do jej zadań należy m.in. prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działań z zakresu kreowania wizerunku marki.

Agencja będzie również odpowiadała za działania brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.

Współpraca między L’Oréal Professionnel Paris a Big Picture trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. W tym czasie zrealizowano wspólnie szereg projektów specjalnych kierowanych zarówno do mediów, jak i influencerów, m.in. premiery nowości produktowych oraz współprace z influencerkami marki.

Obecna współpraca została nawiązana w styczniu 2022 r. w wyniku przetargu. Ma charakter długofalowy.

  • 1
L’Oréal Professionnel Paris

L’Oréal Professionnel Paris wybrała Big Picture do stałej obsługi PR

13 stycznia 2022

12 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2022

Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 10 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”. Spośród zgłoszeń kapituła wybierze laureatów i przyzna nagrody m.in. za partnerską współpracę z organizacjami pozarządowymi, wolontariat pracowniczy, działania na rzecz zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska czy lokalnych społeczności. Laureatów poznamy w czerwcu podczas gali finałowej. Nabór wniosków trwa do 10 lutego.