Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort
  • 1
  • 2
2.06.2021

Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort

Marka Komfort rozpoczęła kampanię reklamową, która prezentuje firmę w nowej odsłonie. W reklamach wystąpiła piosenkarka Agnieszka Chylińska.

2 czerwca 2021 r. ruszyła nowa platforma komunikacji „Chcę Komfortu”. Celem kampanii jest pokazanie Komfortu jako firmy, która ma kompleksową ofertę produktów i usług w procesie urządzania i dekoracji wnętrz, zapewniając klientowi profesjonalną opiekę, doradztwo, projektowanie i montaż.

Głównym motywem kampanii jest manifest Agnieszki Chylińskiej, która z właściwą sobie energią wylicza uciążliwości remontu, przeciwstawiając tę wizję jakości doświadczeń oferowanych przez Komfort. Zdjęcia do kampanii były realizowane w nowych sklepach sieci w Warszawie (ul. Malborska 49) i Swadzimiu (ul. Św. Antoniego 5).

Wizja lepszego życia bierze się z buntu przeciwko otaczającej nas niedoskonałości. Pomysł kreatywny na kampanię i zaproszenie do współpracy Agnieszki Chylińskiej zrodził się w głowach zespołu Komfort i prac agencji. Opiera się on na potrzebie zmiany, która dotyczy każdego z nas, a z drugiej strony czujemy się zagubieni i nie wiemy, co chcemy zrobić, jak i kto ma w tym doradzać.

Koncentrujemy się na tym, aby przemiana była przyjemna i prosta. Nazywamy to „komfortowaniem”. Nasze wartości i misja mają wiele wspólnego z tym, jak Agnieszka myśli o życiu. Cenimy Agnieszkę za jej twórczość artystyczną i za to, kim jest, za jej piękne i bezkompromisowe wnętrze. Okazuje się, że wspólnie możemy pisać i opowiadać historię Komfortu – podkreśla Wojciech Kiestrzyń, prezes zarządu sklepów Komfort.

Poprzez nową kampanię Komfort chce też podkreślić zmiany, jakie firma przeszła w zakresie oferty i obsługi klienta. Nowy format sklepów ma oferować pozytywne zakupowe doświadczenia nie tylko ze względu na proces asystowanej sprzedaży. Również ze względu na jakość ekspozycji oraz poziom inspiracji. To już nie tylko podłogi i drzwi, ale pełna oferta produktów do wykańczania wnętrz.

Komfort w kampanii prezentuje ofertę do urządzania różnych pomieszczeń: łazienki, kuchni, sypialni, salonu oraz takich elementów jak podłogi, drzwi, dywany, oświetlenie i dodatki dekoracyjne. Dopełnieniem zmian jest uruchomienie nowej strony internetowej, systemu CRM oraz programu Klub Komfort ze specjalnymi ofertami dla klubowiczów.

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Realizacją spotu zajęło się Studio Moon.

  • 2
Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort

Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort

2 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2021

Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej

Vistula jako oficjalny krawiec Polskiego Związku Piłki Nożnej po raz kolejny przygotowała strój formalny dla biało-czerwonych. Ubranie na tegoroczne mistrzostwa Europy to połączenie klasyki i nowoczesności. Dla kibiców oraz klientów marki powstał również zestaw inspirowany formalnym strojem reprezentacji, który dostępny jest w sprzedaży stacjonarnej i online od 1 czerwca.

1 czerwca 2021