0 1 0 21.03.2023Netflix po słabym początku zyskuje kolejnych reklamodawcówPakiet reklamowy Netflixa po dwóch miesiącach działalności ma ponad 1 mln użytkowników. Tak wynika z wewnętrznych danych firmy, do których dotarł Bloomberg.
1 2 0 20.03.2023Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniuW ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.
1 1 0 20.03.2023Nowy spot Plusa o internecie 5GPlus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego.
3 3 0 20.03.2023„Nie wiem. Nie jestem lekarzem” – influencerzy kierują do dermatologów w kampanii GaldermyGalderma ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”. Ma ona na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
0 4 0 20.03.2023„Klaps” zamiast „flipa” – Oppo zakończyło konkurs na nazwę składanego smartfonaPod koniec lutego został wprowadzony do sprzedaży model składanego smartfona Oppo Find N2 Flip. Towarzyszył temu konkurs, który polegał na znalezieniu polskiego odpowiednika słowa „flip”.
1 6 0 20.03.2023Państwo Słodcy w najnowszym spocie marki DiamantMarka cukru Diamant kontynuuje rozpoczętą w 2020 r. strategię „Słodkie łączy”. Stara się udowodnić, że cukier tej marki od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu z udziałem nowych brand heroes marki. Od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.
1 2 0 20.03.2023Kampania akcji społecznej Operacja Czysta RzekaOperacja Czysta Rzeka to akcja społecznego sprzątania rzek i okolic oraz innych terenów zielonych. Kampania zachęca do wzięcia udziału w akcji pod hasłem „Zerwij ze śmieciami i posprzątaj z nami”.
1 1 0 19.03.2023Milka stworzyła gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajekMarka Milka stworzyła gadżet, który ułatwi niewidomym dzieciom udział w jednej z najważniejszych tradycji wielkanocnych w wielu europejskich krajach – poszukiwaniu czekoladowych jajek.
0 2 0 17.03.2023Globalna kampania New BalanceNew Balance wystartował z globalną kampanią „Run Your Way", która prezentuje najnowszą filozofię marki związaną z bieganiem. Aktywacja ma celebrować wyjątkowość i indywidualizm biegaczy poprzez niwelowanie biegowych stereotypów oraz otwarcie biegowego świata dla wszystkich.
1 7 1 17.03.2023Żabson i Julia Wieniawa w kampanii SamsungaRozpoczęła się kampania telefonu Galaxy Z Flip4 z udziałem Żabsona i Julii Wieniawy. Ambasadorzy Galaxy w spocie starają się udowodnić, jak ważne jest, żeby budować w sobie odporność na negatywne komentarze i stereotypowe reakcje otoczenia.