Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018
  • 0
  • 0
3.01.2018

Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018

Ruszyła VII edycja konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2018. Finał odbędzie się 23 lutego podczas XXIX Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2018

Kim byli uczestnicy sylwestra w Zakopanem? Analiza Selectivv

Dwie trzecie uczestników koncertu sylwestrowego w Zakopanem stanowiły osoby po 30. roku życia. Wskazuje na to badanie właścicieli smartfonów, którzy bawili się podczas tego wydarzenia. Więcej osób przyjechało pod Tatry z Warszawy niż z Krakowa. 6% imprezowiczów stanowili obcokrajowcy. Ponad 80% badanych robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem komórkowym okazał się natomiast Orange.