0 2 0 0 0 1.12.2017„Przystanek Wyspiański” – kampania AMSW 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach Polski specjalnie urządzono przystanki komunikacji miejskiej. Teraz są one miejscami poświęconymi artyście. Można w nich podziwiać reprodukcje dzieł, wysłuchać przewodnika i poczuć zapach kwiatów z obrazów malarza.
1 0 0 0 0 1.12.2017Kotlin ze świąteczną kampanią ketchupuIle ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerze, a ile na żeberkach? Odpowiedzi na takie pytania można znaleźć w spocie tej marki.
1 0 0 0 2 1.12.2017„Shetopia”, czyli Sally Hansen odwraca role kobiet i mężczyznA gdyby tak odwrócić role społeczne kobiet i mężczyzn? Pokusiła się o to marka Sally Hansen w kampanii „Shetopia”. W spocie zobaczymy więc świat rządzony przez silne kobiety.
1 2 0 0 0 1.12.2017Jak Polacy meblują domy? Wyniki badania IQS „Need for Home”Polska zalicza się do światowej czołówki zarówno pod względem wartości produkcji, jak i eksportu w branży meblarskiej. Polscy konsumenci w ostatnich trzech latach na zakup mebli wydawali średnio 4,5 tys. zł. IQS sprawdził, jak Polacy urządzają domy.
0 0 0 0 0 1.12.2017Zmiana opłat w EuroBanku, Banku Handlowym i BOŚ pod lupą UOKiKPrezes UOKiK sprawdził, jak EuroBank, Bank Handlowy i Bank Ochrony Środowiska informują klientów o zmianach opłat. Nawet 80 mln zł – tyle może wynieść rekompensata dla konsumentów.
0 0 0 0 1 1.12.2017Przyznano Ekomersy 2017 – nagrody branży e-commerceZnamy już laureatów najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce. 29 listopada wręczono statuetki w VI edycji konkursu Ekomersy.
0 0 0 0 0 1.12.2017Nagrody Mixx Awards 2017 rozdane30 listopada po raz jedenasty przyznano nagrody w konkursie IAB Mixx Awards. Marketerem Roku została firma iTaxi, Człowiekiem Roku Piotr Ejdys, zaś Agencją Roku – VML. Ta ostatnia zdobyła także nagrodę Best in Show za kampanię „Świadomy sen”.
1 0 0 0 0 30.11.2017Feeria barw w teledysku OK Go i marki Double AOferująca wyroby papiernicze firma Double A nawiązała współpracę z zespołem OK Go. W efekcie powstała piosenka „Obsession” i teledysk, w którym puszczono w ruch ponad 550 drukarek.
0 4 0 0 0 30.11.2017Facebook Marketplace dostępny na polskim rynkuFacebook udostępnił usługę Marketplace w Polsce. Od 30 listopada za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą lokalnie wyszukiwać, kupować i sprzedawać przedmioty.
0 2 0 0 0 30.11.2017Warszawa z największą siłą nabywczą w Polsce. Badanie GfKW rankingu „GfK Purchasing Power Europe 2017” Polska zajęła 29. miejsce. Taki sam wynik osiągnęła w ubiegłym roku. Powiatem o najwyższej sile nabywczej jest Warszawa.