Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej (2023) czytamy, że sprzedaż swoich produktów i usług przez internet prowadzi aż 150 tys. polskich przedsiębiorców. Rywalizując z liczną konkurencją, należy włożyć spory wysiłek, by wyróżnić się na tle innych biznesów. Kluczową rolę w promowaniu oferty i zdobywaniu lojalności konsumentów może odegrać umiejętnie prowadzony blog firmowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.