Blog w e-commerce a decyzje konsumentów - Marketing przy Kawie
Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?
Możesz wykorzystać blog w strategii sprzedażowej swojej marki (fot. Vlada Karpovich/Pexels)

Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?

Jak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?
Agata Piechota

Agata Piechota

-

content marketing specialist, Elephate

Agata Piechota

Agata Piechota

content marketing specialist
Elephate

Z content marketingiem związana od 7 lat. Specjalizuje się w planowaniu angażujących treści, które kochają zarówno wyszukiwarki, jak i sami użytkownicy. Współtworzy kampanie kreatywne zyskujące zainteresowanie dziennikarzy największych mediów w kraju. Współpracowała z markami z rozmaitych branż – od mody, urody i wnętrz, po edukację, medycynę czy finanse.

Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką.

W raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej (2023) czytamy, że sprzedaż swoich produktów i usług przez internet prowadzi aż 150 tys. polskich przedsiębiorców. Rywalizując z liczną konkurencją, należy włożyć spory wysiłek, by wyróżnić się na tle innych biznesów. Kluczową rolę w promowaniu oferty i zdobywaniu lojalności konsumentów może odegrać umiejętnie prowadzony blog firmowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to