Kamis promuje przyprawy w digitalu - Marketing przy Kawie
Kampania digitalowa przypraw Kamis
  • 0
  • 3
13.06.2023

Kampania digitalowa przypraw Kamis

Kampania marki Kamis promuje trzy przyprawy: chili kruszone, kurkumę oraz liście laurowe. Marka zaprasza wszystkich w podróż do „Źródeł Dobrego Smaku”. Ma to być odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta, który chce wiedzieć, co je i skąd pochodzą kupowane przez niego przyprawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2023

12 czerwca 2023