Polacy wciąż bojkotują rosyjskie produkty - Marketing przy Kawie
Polacy wciąż bojkotują towary z Rosji. Stanowczość spada jednak wraz z wiekiem
  • 0
  • 3
18.07.2022

Polacy wciąż bojkotują towary z Rosji. Stanowczość spada jednak wraz z wiekiem

Badanie „EY Future Consumer Index” wskazuje, że większość Polaków deklaruje dużą stanowczość w unikaniu wybierania produktów pochodzących z Rosji. Dotyczy to nie tylko samych artykułów, ale również firm oraz sieci handlowych, które zdecydowały o kontynuowaniu działalność w tym kraju. Taką deklarację złożyło 61% respondentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2022