0 7 0 0 4 23.07.2021Pasztetowa jako remedium na nieudaną randkę i utratę pracyFirma wędliniarska Duda rozpoczęła internetową kampanię pasztetowej. Wskazuje sytuacje, w których ten produkt ma być pocieszeniem. Na przykład po nieudanym dniu, włamaniu do mieszkania czy rozstaniu z dziewczyną.
0 2 0 0 0 23.07.2021Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”Łukasz Mróz znany jako Mrozu został polskim ambasadorem marki Jim Beam w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jim Beam Always Welcome”. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu: Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.
0 1 0 0 0 23.07.2021Zastrzeżenia do koncentracji Carrefour – TescoPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wystosował zastrzeżenia do przejęcia przez Carrefour Polska powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket Tesco w Bielanach Wrocławskich. Transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji na lokalnym rynku.
0 1 0 0 0 22.07.2021Reklama online w dobie post-cookie – raport IAB Polska i PBIZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują raport „Reklama online w dobie post-cookie”. Publikacja omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływem na cały ekosystem reklamowy.
0 3 0 0 0 22.07.2021Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie ExactoW Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.
1 1 0 0 0 22.07.2021Raport „UX i Product Design w Polsce 2021”Dostępna jest już 7. edycja raportu „UX i Product Design w Polsce”. Pokazuje on rolę i miejsce usług UX w branży IT.
0 1 0 0 0 22.07.2021Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w JaponiiToyota jest jednym z największych sponsorów zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. Producent samochodów nie przygotował jednak w Japonii żadnych reklam związanych ze sportowymi zmaganiami. Będzie emitował swoje standardowe kreacje.
0 9 0 0 0 22.07.2021Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem. Badanie ASM Sales Force AgencyWskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG są w czerwcu nieznacznie niższe niż miesiąc temu i sporo niższe niż rok wcześniej. Niesłabnąca konkurencja cenowa między sieciami handlowymi sprawia, że czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym wartość koszyka maksymalnego jest niższa w porównaniu do poprzedniego roku. W porównaniu do czerwca 2020 r. zmniejszyła się o 13,06%.
0 1 0 0 1 21.07.2021Ben & Jerry’s nie będzie sprzedawać lodów na terenach okupowanych przez Izrael19 lipca marka Ben & Jerry’s poinformowała, że nie będzie sprzedawać swoich lodów na okupowanych terytoriach palestyńskich (OTP). Firma oświadczyła, że jest to niezgodne z jej wartościami.
0 1 0 0 0 21.07.2021Spark Ads – nowy format reklamowy na TikTokuTikTok wprowadza Spark Ads. To nowy format reklamowy, który umożliwia markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.