0 1 0 30.10.2024PKO BP współpracuje z Polską Ligą SiatkówkiPKO Bank Polski będzie współpracował z Polską Ligą Siatkówki. Na sezon 2024/2025 został Oficjalnym Bankiem PLS.
1 2 0 29.10.2024„The Keepers of a thousand stories” – Profitroom z reklamą o pracy w hotelu„The Keepers of a Thousand Stories” to 90-sekundowa produkcja odkrywająca kulisy pracy hotelarzy. Film powstał z inicjatywy firmy Profitroom – dostawcy technologii rezerwacyjnych.
1 1 0 29.10.2024„Nie daj się wymazać” – kampania Wojewody Mazowieckiego i Fundacji UnawezaCelem akcji #NieDajSięWymazać jest zwiększenie świadomości młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami wśród nieletnich.
0 6 0 29.10.2024„Co naprawdę straszy?” – województwo podlaskie i Lasy Państwowe z kampanią na HalloweenRuszyła halloweenowa kampania społeczna województwa podlaskiego i Lasów Państwowych. W mediach społecznościowych pojawiły się kreacje charakterystyczne dla kampanii województwa.
0 3 0 29.10.2024W regionie CEE marketing obawia się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – badanie Dentsu „CMO Impact CEE”Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich. Pokazuje to badanie Dentsu wśród 200 marketerów i marketerek w Europie Środkowo-Wschodniej „CMO Impact CEE”.
0 1 0 28.10.2024BSH rozstrzyga przetarg na aktywacje loteryjnePrzetarg BSH (Bosh/Siemens) wygrała Nav Agency, która odpowiadać będzie za obsługę aktywacji loteryjnych organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
1 1 0 28.10.2024Reklama, która pokazuje Wiedeń z perspektywy krótkiego życia owadaSpot pokazuje wyścig z czasem owada, który żyje tylko przez 24 godziny. Spieszy się, żeby poznać wszystkie atrakcje Wiednia i nie zginąć wcześniej. A wszystko w rocznicę powstania wiedeńskiego cmentarza.
0 1 0 28.10.2024Znamy nominowanych do IAB Mixx Awards 2024Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB Mixx Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe w sposób najbardziej inspirujący, kreatywny i skuteczny. Najlepsze kampanie powalczą o złote, srebrne i brązowe statuetki w szesnastu kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy 26 listopada podczas gali rozdania nagród w Warszawie.
1 3 0 27.10.2024Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”Akcja Heinekena Boring Mode nakłania uczestników koncertów do odłożenia smartfonów i koncentracji na przeżywaniu wydarzenia. Wykorzystując technologię podczerwieni, marka przekazywała niewidoczne normalnie komunikaty, widoczne tylko przez obiektyw smartfonów.
0 2 0 25.10.2024„Kocia Szajka” w kolekcji ubrań CoccodrilloMarka odzieży dziecięcej Coccodrillo wprowadziła kolekcję odzieży związaną z „Kocią Szajką”. Jest to popularna wśród dzieci seria książek autorstwa Agaty Romaniuk. W ofercie sklepu pojawiły się ubrania z postaciami z książek.