0 1 0 0 0 1.06.2023Kubota sieje łąki kwietne z okazji Pride MonthMarka klapków, skarpet i odzieży Kubota wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i rozpoczyna wielokanałową kampanię „Tęczniej z dumy”.
0 1 0 0 0 1.06.2023Bracia Kacperczyk w nowej kampanii Grant’s „Ekipa na życie”Marka szkockiej whisky Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ekipa na życie" z udziałem młodych muzyków – braci Kacperczyków. Współpraca ma ukazać siłę kolektywności i współdziałania.
0 1 0 0 0 1.06.2023Powstał raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”Co sprawia, że niektóre polskie marki odnoszą sukces na rynku, rosnąc od niego szybciej i stają się prawdziwymi challenger brands? Jaki sekret kryje się za ich innowacyjnym podejściem i pozytywnym wpływem na otoczenie? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentuje raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”. Jego realizatorami są agencja AdCookie oraz redakcja magazynu „Forbes”.
0 3 0 0 0 31.05.2023Max Premium Burgers odsłania antysmogowy mural w KatowicachSieć Max Premium Burgers stworzyła przy swoim katowickim lokalu antysmogowy mural nawiązujący do lokalnej architektury i historii. Z jednej strony podkreśla obecność marki w tej części Polski, z drugiej zachęca, by podążać jej śladem sieci w kwestii działań na rzecz klimatu. Na Śląsku sieć ma obecnie 4 placówki – w Katowicach, Tychach, Świętochłowicach i Jastrzębiu.
0 1 0 0 0 31.05.2023Co o branży fashion piszą w polskich mediach? Najbardziej medialni polscy projektanciPrzy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością? Jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
0 1 0 0 0 31.05.2023„0.0 przeciwwskazań”. Kompania Piwowarska promuje swoje piwa bezalkoholoweW kwietniu ruszyła szerokozasięgowa kampania parasolowa marek bezalkoholowych piw z portfolio Kompanii Piwowarskiej. W nadchodzących tygodniach będzie można zetknąć się „na mieście" z kolejnymi jej odsłonami.
0 3 0 0 0 31.05.2023Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport Dentsu Global Ad Spend ForecastsDentsu Global Ad Spend Forecasts prognozuje, że w 2023 r. wydatki na reklamę zwiększą się na całym świecie o 3,3%. Oznacza to, że do końca tego roku inwestycje w reklamę wyniosą 727,9 mld dol. W Polsce szacowany jest wzrost rynku o 1,7%. Jednym z głównych czynników ekonomicznych zwiększających popyt na usługi reklamowe jest inflacja.
0 2 0 0 0 31.05.2023Cinkciarz.pl wygrywa z Currency One w sprawie reklam w wyszukiwarce Google [AKTUALIZACJA]Właściciel portali Internetowykantor.pl i Walutomat musi przeprosić i zapłacić odszkodowanie na rzecz Cinkciarz.pl. Musi także zaprzestać bezprawnych działań oraz wpłacić pieniądze na wskazany cel społeczny. Orzekł tak Sąd Okręgowy w Poznaniu. To skutek reklamowania się z użyciem słów kluczowych „na konkurencję”.
2 2 0 0 0 31.05.2023Adam Małysz w kampanii Banku PocztowegoBank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od pięciu lat pełni rolę ambasadora marki, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów banku.
0 1 0 0 0 30.05.2023„Komunikacja w SM” już 5 czerwca – Crash Mondays w KrakowieSocial media zmieniają się z dnia na dzień i jednocześnie wymagają solidnych marketingowych podstaw. O tym właśnie będzie kolejne krakowskie spotkanie Crash Mondays.