0 1 0 0 0 26.11.2022Grupa K2 przekroczyła 80 mln zł przychodówTechnologiczno-marketingowa Grupa K2 przekroczyła poziom 80 mln zł przychodów za okres trzech kwartałów. Było to efektem wysokiej dynamiki rozwoju segmentu software i sprzedaży jednej ze spółek grupy – Oktawave.
0 1 0 0 0 25.11.2022Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing17 listopada w Warszawie odbyła się VI edycja Konferencji Polzak Marketing. Zgromadziła 119 uczestników oraz 14 prelegentów, którzy poruszyli 10 tematów. Celem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
0 1 0 0 0 25.11.2022TikTok we współpracy z SexedPL w akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”TikTok prowadzi globalną kampanię w ramach akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”. W Polsce działania realizowane są we współpracy z organizacją SexedPL.
0 1 0 0 0 25.11.2022PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursuW XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.
0 2 0 0 0 25.11.2022Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerówSare (Digitree Group) stworzyła kryminalnego audiobooka „Przesyłka do rąk własnych". Opowiadanie wykorzystuje w fabule motyw automatyzacji komunikacji marketingowej.
1 2 0 0 0 25.11.2022Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampaniiŻywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.
1 1 0 0 0 25.11.2022Anna i Robert Lewandowscy promują przekąski CieszynkiElementem kibicowania meczom piłkarskim często są niezdrowe przekąski. Jak wynika z badania dla marki Foods by Ann, sięga po nie nawet 65 proc. kibiców. Jednak Anna i Robert Lewandowscy przekonują, że można teraz kibicować zdrowo. Proponują przekąski Cieszynki i ogłaszają konkurs, w którym można wygrać własną cieszynkę wykonaną przez najlepszego napastnika świata.
0 0 0 0 0 25.11.2022 Materiał PartneraZ jaką agencją marketingową firma ma szanse na sukces w 2023 roku?Według PwC 63% klientów jest w stanie dostarczyć więcej prywatnych informacji markom, pod warunkiem, że gwarantują im świetne doświadczenia. Za te doświadczenia w dużej mierze odpowiada agencja marketingowa, która jest przedłużeniem Twojej firmy. Im więcej informacji masz o klientach, tym większa szansa na dopięcie sprzedaży.
0 1 0 0 0 25.11.2022IAB Mixx Awards 2022 – znamy zwycięzców24 listopada ogłoszono zwycięzców w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Miasto ING w Roblox” przygotowany przez agencję Gong, który zdobył nagrodę Best in Show. Spośród 55 statuetek jury przyznało 5 złotych.
0 1 0 0 0 24.11.2022Czy działania oparte na strategii ESG służą markom? Wyniki badaniaJuż 37% polskich konsumentów deklaruje, że chętniej wybiera marki, które postrzega jako etyczne. Z kolei 30% przyznaje, że zbojkotowało markę, jeśli ta postąpiła nieodpowiedzialnie w kontekście ochrony środowiska. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research i LoveBrands Group.