Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego
  • 2
  • 1
15.01.2024

Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. Promuje usługi bankowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. W spocie występuje Joanna Kulig.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54886 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2024

87% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe. Wnioski z raportu Sparta Loyalty

Firmy oferujące swoim klientom karty podarunkowe deklarują, że karty te podnoszą rozpoznawalność marki, lojalność konsumentów oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Wpływają także na wzrost liczby transakcji po okresie świątecznym. Ponad połowa ankietowanych doświadczyła jednak oszustw związanych z kartami podarunkowymi – wynika z raportu przygotowanego przez Sparta Loyalty.