Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego
  • 2
  • 1
15.01.2024

Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. Promuje usługi bankowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. W spocie występuje Joanna Kulig.

PKO Bank Polski prowadzi nową kampanię reklamową, pod hasłem „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. Jej bohaterką jest aktorka Joanna Kulig. Kampania koncentruje się na:

  • promowaniu kantoru internetowego w serwisie iPKO i aplikacji mobilnej IKO,
  • funkcji czasowego blokowania karty.

W 30-sekundowym spocie przedstawiono korzyści z korzystania z kantoru internetowego, a 15-sekundowy spot przypomina o funkcji czasowego zablokowania i odblokowania karty. W materiałach internetowych prezentowane są także zalety płatności zbliżeniowych.

 

Kampania obejmuje telewizję, kina i internet. Realizowana jest we współpracy z agencją kreatywną AWX i potrwa do 26 lutego.

  • 1
Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego

Joanna Kulig w kampanii PKO Banku Polskiego

15 stycznia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2024

87% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe. Wnioski z raportu Sparta Loyalty

Firmy oferujące swoim klientom karty podarunkowe deklarują, że karty te podnoszą rozpoznawalność marki, lojalność konsumentów oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Wpływają także na wzrost liczby transakcji po okresie świątecznym. Ponad połowa ankietowanych doświadczyła jednak oszustw związanych z kartami podarunkowymi – wynika z raportu przygotowanego przez Sparta Loyalty.