1 1 0 0 0 23.11.2020„Lodowa piosenka” w świątecznej kampanii BurberryMarka Burberry w świątecznej kampanii nawiązuje do filmu „Deszczowa piosenka”. W spocie grupa tancerzy wykonuje nowoczesny układ choreograficzny wśród spadających z nieba brył lodu.
0 1 0 0 1 23.11.2020Google będzie płacić francuskim wydawcom prasyGoogle ogłosił, że podpisał umowy z wydawcami prasy we Francji. Uwzględniają one prawa autorskie wydawców do ich publikacji internetowych indeksowanych w wyszukiwarce. W ramach umów gigant technologiczny będzie płacić za wykorzystywanie treści mediów.
0 3 0 0 0 23.11.2020Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Bakomy „To tak naturalne”. Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce. Utożsamiają ją z prostym składem produktów, naturalnością składników, wysoką jakością oraz polskim pochodzeniem.
1 1 0 0 0 23.11.2020Świąteczna impreza firmowa z lat 90. w spocie domu mody GucciDom mody Gucci przygotował kampanię świąteczną. Jej akcja toczy się w 1994 r. w biurowcu podczas bożonarodzeniowej imprezy.
0 5 0 0 0 23.11.20200% alkoholu. 100% smaku – Kompania Piwowarska publikuje raport o piwach bezalkoholowychLubią je kobiety i mężczyźni. Wybierają je Rozsądni, Świadomi i Rozsmakowani. Piwo bezalkoholowe – bo o nim mowa – to aktualnie ważny i ciekawy trend w piwnym świecie. Pod lupę bierze go publikacja „0% alkoholu. 100% smaku. Raport Kompanii Piwowarskiej o piwach bezalkoholowych w Polsce w 2020 roku”.
1 1 0 0 0 20.11.2020„Raport z przyszłości. Jak uratować naszą planetę?” – Krystyna Czubówna jako AI w podcaście GreenpeaceW nowym podcaście Audioteki i Greenpeace Krystyna Czubówna użycza głosu sztucznej inteligencji, która w 2100 r. próbuje ocalić Ziemię. W tym celu wysyła nam w przeszłość najlepszą wiedzę, jak zapobiec katastrofie. Jak porzucić paliwa kopalne, jak zerwać z plastikiem, jak uratować pszczoły. O tych i innych wyzwaniach Marek Józefiak będzie rozmawiał z gośćmi podcastu.
0 3 0 0 0 20.11.2020Nowa identyfikacja wizualna Cityboard MediaFirma Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r. posługuje się nowym logotypem, który ma podkreślać jej tożsamość i nadawać nowego wymiaru. Zmiana związana jest z rozwojem firmy i jej wejściem w sektor reklamy internetowej.
0 1 0 0 0 20.11.2020Marka Allbirds podnosi ceny na Black Friday, by wspierać naszą planetęMarka Allbirds, która ma na celu projektowanie obuwia przyjaznego dla środowiska, podniesie ceny swoich butów w Black Friday. W ten sposób chce się włączać w działania na rzecz klimatu.
0 6 0 0 0 20.11.2020AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miastW połowie listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i firmy na temat sytuacji, w jakiej znalazł się świat.
0 1 0 0 0 20.11.2020Pizza Hut sprzedaje koce obciążeniowe, które wyglądają jak kawałek pizzyPizza Hut we współpracy z Gravity Blanket stworzyła limitowaną edycję koców obciążeniowych. Przypominają one kawałki pizzy pepperoni. Cały nakład produktu wyprzedał się w ciągu mniej niż dziesięciu godzin.