0 1 0 0 0 7.01.2024Ruszył nabór wniosków do konkursu Ekspozycja Roku 2023/2024To już 7. edycja konkursu organizowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego. Po raz drugi konkurs odbywa się w formule otwartej. Mogą wziąć w nim udział zarówno członkowie PIPT, jak i firmy niebędące jej członkami.
0 1 0 0 0 7.01.2024Wystartował konkurs Performance Marketing Diamonds EU [termin zgłoszeń przedłużony]4 stycznia 2024 r. wystartował konkurs Performance Marketing Diamonds EU. Rywalizują w nim agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz firmy. To VI edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jury oceni projekty prowadzone na 27 rynkach Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 7.01.2024Carrefour wycofuje z półek produkty PepsiCarrefour wycofał z europejskich sklepów napoje i przekąski marek koncernu PepsiCo: Pepsi, chipsy Lay’s i 7up. Powód – nie akceptuje podniesienia cen tych produktów.
0 2 0 0 0 7.01.2024Na przestrzeni roku nastroje konsumenckie w Polsce mocno w górę – badanie GfKW grudniu 2023 r. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce nieznacznie spadł, do poziomu -3 jednostek. Jednak na przestrzeni całego roku wskaźnik znacząco wzrósł.
0 3 0 0 0 7.01.2024Prawie połowa Polaków zamierza ograniczyć zbędne wydatki w 2024 r. – Barometr Providenta42 proc. respondentów oczekuje poprawy swojej sytuacji materialnej w nadchodzącym roku. Niewiele większy odsetek, bo 44,2 proc. deklaruje, że 2024 r. będzie dla nich gorszy pod względem finansowym. Zaledwie 17,8 proc. respondentów przyznaje, że nie ma żadnych planów dotyczących finansów osobistych w 2024 r. Wskazuje na to Barometr Providenta.
0 1 0 0 0 6.01.2024Razer nawiązuje współpracę z agencją Wec CommunicationAmerykański producent sprzętu gamingowego Razer nawiązał współpracę z Wec Communication. Agencja zajmie się m.in. realizacją kampanii PR oraz działaniami influencer marketingowymi marki na rynku polskim.
0 1 0 0 0 4.01.2024Branża artykułów promocyjnych w Polsce – dwa badania PIAPPolska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce. Na ich podstawie opublikowała dwa raporty: „Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce” oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”.
5 1 0 0 0 4.01.2024Christina Aguilera i Latto w kampanii Pyszne.plPiosenkarka Christina Aguilera i raperka Latto stworzyły dla Pyszne.pl utwór będący połączeniem hip-hopu i opery. To nowa odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział”.
0 1 0 0 0 4.01.2024Hochland zmienia identyfikację wizualną, by wzmocnić distinctive brand assetsFirma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej swojej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. distinctive brand assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.
1 1 0 0 0 4.01.2024Radosław Kotarski w reklamie telewizyjnej Banku Millennium skierowanej do przedsiębiorcówKampania telewizyjna Banku Millennium promuje konto dla przedsiębiorców. „Kiedy rozwijasz firmę, liczy się każda złotówka” – mówi w reklamie Radosław Kotarski.