Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” Żywca Zdroju
  • 0
  • 4
24.04.2020

Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” Żywca Zdroju

Ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego „Mamo, tato, wole wodę!”, organizowanego przez Żywiec Zdrój. Zaangażowało się w niego ponad 3 tys. przedszkoli z całej Polski. W tym roku kampanię wsparła aktorka i mama, Joanna Koroniewska-Dowbor.

Program „Mamo, tato, wolę wodę” ma budować świadomość w zakresie roli optymalnego nawodnienia w codziennej diecie dzieci oraz uwrażliwiać najmłodszych na kwestię ochrony środowiska. W myśl zasady edukacja poprzez zabawę nauczyciele otrzymują specjalnie przygotowane scenariusze zajęć i dodatkowe materiały edukacyjne. Mają one angażować dzieci do wspólnych aktywności. W pierwszym miesiącu trwania programu zarejestrowało się ponad 3 tys. placówek z łączną liczbą ponad 300 tys. dzieci.

W obecnej sytuacji pandemii materiały trafiają do nich bezpośrednio za pośrednictwem e-mailingu. Spośród wszystkich propozycji organizatorzy wyselekcjonowali te, które są przystosowane do realizacji w domu – nie wymagają zaangażowania większej grupy ani korzystania z materiałów z zewnątrz. Z gotowych scenariuszy zabaw, kolorowanek oraz szablonów do samodzielnego wydrukowania mogą korzystać również rodzice, dla których stworzono platformę internetową www.wolewode.pl.

Twarzą tegorocznej kampanii została Joanna Koroniewska-Dowbor. Za pośrednictwem swoich kanałów social media ambasadorka zachęca rodziców do korzystania z przygotowanych materiałów podczas wspólnego spędzania czasu z dziećmi.

11. edycja kampanii ma również bardziej angażujący charakter niż poprzednie. Po raz pierwszy przedszkola mogą zdobywać punkty za realizację scenariuszy zajęć i wymieniać je na gwarantowane nagrody. W obecnej sytuacji punkty przyznawane są za realizację scenariuszy poprzez nauczanie online. Nauczyciele na bazie gotowych propozycji opracowują zadania i zabawy, które dzieci mogą zrealizować w domu z rodzicami.

  • Realizacja programu: Nav Agency
  • Budowa platformy internetowej: Mint Media
  • Koordynacja działań komunikacyjnych: Tailor Made PR
  • 4
Joanna Koroniewska-Dowbor

Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką 11. edycji programu „Mamo, tato, wolę wodę!”

23 kwietnia 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2020

Startuje Fundacja 4F Pomaga. Jej ambasadorami są Lewandowska, Stoch, Czerkawski i Krzesiński

Zaczęło się od 300 sztuk gogli przekazanych dla szpitala MSWiA w Warszawie. Obecnie akcja „4F pomaga” to ponad 150 tys. maseczek ochronnych dla polskiej służby zdrowia i wspólny wysiłek ponad 30 tys. ludzi, których łączy jeden cel: pomoc w walce z koronawirusem. 6 kwietnia wystartowała Fundacja 4F Pomaga. Jej ambasadorami są: Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński, sekretarz generalny PKOl.

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2020

Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki Tyskie

Tyskie chce udowadniać, że przechodzenie na ty jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka we współpracy z Wojciechem Mannem zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami, by dodać otuchy innym i pokazać, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie wsparciem.