Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki Tyskie
  • 2
  • 2
23.04.2020

Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki Tyskie

Tyskie chce udowadniać, że przechodzenie na ty jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka we współpracy z Wojciechem Mannem zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami, by dodać otuchy innym i pokazać, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie wsparciem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2020