Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG Mediabrands - Marketing przy Kawie
Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG Mediabrands
  • 0
  • 1
31.03.2020

Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG Mediabrands

Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum na tę trudną sytuację szukają w mediach. IPG Mediabrands przeprowadziło badanie zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii. Analizie poddano wpływ stanu zagrożenia na życie i zwyczaje Polaków, oczekiwania wobec władz państwowych, instytucji oraz mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2020