„4F pomaga” – marka szyje koszulki cegiełki i wspiera służby medyczne w walce z koronawirusem
  • 1
  • 2
20.03.2020

„4F pomaga” – marka szyje koszulki cegiełki i wspiera służby medyczne w walce z koronawirusem

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce marka 4F angażuje się w pomoc w walce z pandemią. Od 14 marca 20% obrotu sklepu internetowego przekazywane jest na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Marka szyje też koszulki, a całkowity zysk z ich sprzedaży przeznaczy na zaopatrzenie polskich szpitali.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

#CwiczeWDomu – Decathlon rzuca wyznanie sportowcom i konkurencyjnym markom

W dobie pandemii koronawirusa wielu z nas może doskwierać brak ruchu. Sieć sklepów Decathlon zachęca do stosowania się do zaleceń, namawiając jednocześnie do aktywności fizycznej. Marka rzuciła wyzwanie sportowcom, konkurencji i wszystkim chętnym, aby ćwiczyli bezpiecznie sami w domu i zachęcali do tego innych. Rękawica rzucona została m.in. markom: GoSport Polska, Martes Sport, 4F, New Balance Polska i Asics. Wszystko w ramach akcji #CwiczeWDomu.

19 marca 2020

  • 5
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2020

„Droga do dorosłości” – historie dorosłych podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii 1% stowarzyszenia

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych. Mówią oni o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa.