PayPo rozstrzyga przetarg na obsługę performance marketingu
  • 0
  • 1
29.02.2024

PayPo rozstrzyga przetarg na obsługę performance marketingu

Przetarg platformy płatności odroczonych PayPo wygrała agencja Kerris. Zajmie się kompleksową obsługą działań w obszarze social ads performance marketingu.

Działający od 2016 r. fintech powierzył agencji stałą obsługę w zakresie strategii mediowej, planowania oraz zakupu mediów w social media. Kerris poprowadzi kampanii performance marketingowe w takich serwisach jak TikTok, X oraz Pinterest, aby maksymalizować zasięg i efektywność działań reklamowych PayPo.

Celem jest umacnianie pozycji marki jako lidera w sektorze płatności odroczonych: zwiększenie świadomości brandu i generowanie wartościowych leadów.

  • 1
PayPo rozstrzyga przetarg na obsługę performance marketing

PayPo rozstrzyga przetarg na obsługę performance marketing

 

29 lutego 2024

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2024

Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Roblox

Wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” na platformie Roblox, pod hasłem „Nie daj się wkręcić w sieci”. Bank otworzył Akademię Cyberbezpieczeństwa. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. Wydarzenie zaangażowało ponad 12 tys. fanów.

28 lutego 2024