iProspect łączy siły z Amnetem oraz Dentsu Data Services
  • 0
  • 0
9.04.2019

iProspect łączy siły z Amnetem oraz Dentsu Data Services

iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych oraz wzmocnienie współpracy wewnętrznej.

Od maja iProspect poszerzy zakres kompetencji, rozbudowując je o digital i programmatic oraz wzmacniając dział analityczny. Pod szyldem iProspect łączą się trzy podmioty.

Nowy brand stworzą:

  • dotychczasowy zespół spółki złożony ze 112 pracowników,
  • 23 ekspertów Amnetu zajmujących się zakupem mediów w modelu programmatic buying,
  • DDS (Dentsu Data Services), 12-osobowa komórka, której konsultanci obsługują klientów Dentsu Aegis Network Polska w zakresie analityki, zarządzania danymi oraz technologii marketingowej.

Integracja kompetencji jest zgodna z modelem operacyjnym grupy „One Dentsu”, przyjętym w zeszłym roku. Zgodnie z nim prace dla klientów są realizowane w ramach zespołów zintegrowanych. Są to zespoły łączące wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

Integracja, którą właśnie prezentujemy, to kolejny etap transformacji Grupy. Ma ona na celu dostarczanie naszym klientom kompleksowej i eksperckiej obsługi wraz z doradztwem i rozwiązaniami komunikacyjnymi opartymi zarówno na mediach tradycyjnych, jak i digitalowych, przy każdorazowym wykorzystaniu danych i technologii.

Nowy model koncentruje się na skrojonym do potrzeb klientów wykorzystywaniu potencjału grupy, jak i naszych partnerów po stronie mediów. Będzie to miało bezpośrednie przełożenie na wzrost konkurencyjności, a także znaczną poprawę efektywności operacyjnej spółek w Grupie – mówi Rafał Wolnomiejski, chief commercial officer Dentsu Aegis Network Polska.

Zmieni się też skład zarządu iProspect. Nowym szefem zintegrowanego zespołu zostanie Artur Malinowski, dotychczasowy szef domu mediowego Carat i ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem mediowym. Ewa Woroszył (chief financial officer Dentsu Aegis Network) stanie się członkiem zarządu spółki. Dorota Grzywacz obejmie funkcję dyrektora operacyjnego.

Nowym dyrektorem zarządzającym Carat zostanie Izabela Sochacka związana z Dentsu Aegis Network od 2006 r. Połączy nową rolę ze zwierzchnictwem nad zespołem mediowym w Dentsu X, którym zajmuje się od stycznia.

Zarówno Sochacka, jak i Malinowski uczestniczą w „Route500” – autorskim programie Dentsu Aegis Network kierowanym do menedżerów z wysokim potencjałem liderskim. Proces przejmowania obowiązków przez nowych dyrektorów zarządzających będzie realizowany w kwietniu.

9 kwietnia 2019