Fuzetea wprowadza na rynek wariant bez cukru
  • 1
  • 1
9.04.2019

Fuzetea wprowadza na rynek wariant bez cukru

Fuzetea (Coca-Cola) wystartowała z kampanią kolejnego produktu, który dołączył do portfolio marki. Konsumenci będą mogli spróbować napoju bez dodatku cukru.

Fuzetea bez Cukru to najnowszy wariant mrożonej herbaty od Coca-Coli. Napój ma być odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty z obniżoną zawartością kalorii.

1 kwietnia ruszyła kampania reklamowa w telewizji, kinach, prasie, Internecie, a także z kampanią outdoorową i social media. Marka Fuzetea rozpoczęła też współpracę z influencerami.

Coca-Cola podkreśla, że to kolejny wariant Zero Cukru w jej ofercie. Jest to element realizacji europejskiego zobowiązania do obniżenia całkowitej zawartości cukru w produktach firmy o 10 proc. do 2020 r.

Realizacją kampanii zajęły się firmy:

  • Publicis (ATL),
  • Fortis (działania reklamowe BTL),
  • LiquidThread (Internet),
  • MediaCom (planowanie i zakup mediów),
  • Hill + Knowlton Strategies (PR).
  • 1

9 kwietnia 2019

8 kwietnia 2019