Sztuczna inteligencja – czy jesteśmy na nią gotowi? Badanie KRC Research
  • 0
  • 1
13.04.2017

Sztuczna inteligencja – czy jesteśmy na nią gotowi? Badanie KRC Research

45% konsumentów na całym świecie oczekuje pozytywnych skutków wprowadzenia sztucznej inteligencji. Tylko 7% spodziewa się jej negatywnego wpływu na społeczeństwo. Jeszcze więcej, bo aż 52% osób jest przekonanych, że AI będzie miała pozytywny wpływ na prywatną sferę życia. Przeciwnego zdania jest 7% – pokazało badanie przeprowadzone przez KRC Research dla Weber Shandwick.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46506 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 kwietnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2017

Value Media i Synerise nawiązują partnerstwo strategiczne

Dom mediowy Value Media rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise – partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Działanie narzędzi automatyzujących i integrujących działania on- i offline zostanie połączone z platformą Double Click by Google. Ma to umożliwić zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.