Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie Warki Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%
  • 1
  • 3
9.04.2019

Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie Warki Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%

Warka Radler wprowadziła na rynek nowy produkt – radlera bez alkoholu, warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.

Trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki Warka Radler tym razem wraca, aby w humorystyczny sposób powitać produkt i przedstawić jego zalety.

Nowego radlera będzie można spróbować m.in. podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w Internecie oraz na materiałach POS.

  • Kreacja: Lvov
  • Reżyseria: Michał Bulik
  • Produkcja: Opus
  • Postprodukcja: Televisor
  • Udźwiękowienie: Rytmika
  • Działania w Internecie: Twin
  • Marketing rekomendacji i współpraca z influencerami: Say Hi
  • Samplig: Eat Me
  • Materiały KV i POSM: Global Shopper Marketing
  • Aktywności PR: Hope
  • 3

S.

2 tygodnie temu

Powtórka się nie udała. Kupa.

 

9 kwietnia 2019

8 kwietnia 2019