Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTea
  • 1
  • 3
3.01.2018

Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTea

Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową markę – FuzeTea. To napój herbaciany dostępny w pięciu wariantach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Pierwsze 5-sekundowe spoty FuzeTea można zobaczyć w telewizji, na stronie internetowej oraz w kanałach marki w social media. Wkrótce rozpocznie się szersza komunikacja.

FuzeTea łączy smak herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Produkt jest dostępny w pięciu kompozycjach, m.in. czarna herbata z brzoskwinią i nutką hibiskusa, czarna herbata z cytryną i trawą cytrynową, a także zielona herbata z mango i dodatkiem rumianku.

Marka obecna jest na 52 rynkach. W Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Na początku 2018 r. wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Planowana jest też dalsza światowa ekspansja.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych. Trzy spośród nich, Gold Peak, FuzeTea i Ayataka należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów.

Realizacją kampanii zajmują się:

  • McCann Worldgroup (ATL)
  • Fortis (BTL)
  • LiquidThread (działania w Internecie)
  • Hill + Knowlton Strategies (PR)
  • Mediacom (planowanie i zakup mediów)
  • 3
Reklama

3 stycznia 2018

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2018

Kim byli uczestnicy sylwestra w Zakopanem? Analiza Selectivv

Dwie trzecie uczestników koncertu sylwestrowego w Zakopanem stanowiły osoby po 30. roku życia. Wskazuje na to badanie właścicieli smartfonów, którzy bawili się podczas tego wydarzenia. Więcej osób przyjechało pod Tatry z Warszawy niż z Krakowa. 6% imprezowiczów stanowili obcokrajowcy. Ponad 80% badanych robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem komórkowym okazał się natomiast Orange.

Reklama