Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTea
  • 1
  • 3
3.01.2018

Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój herbaciany FuzeTea

Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową markę – FuzeTea. To napój herbaciany dostępny w pięciu wariantach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2018

Kim byli uczestnicy sylwestra w Zakopanem? Analiza Selectivv

Dwie trzecie uczestników koncertu sylwestrowego w Zakopanem stanowiły osoby po 30. roku życia. Wskazuje na to badanie właścicieli smartfonów, którzy bawili się podczas tego wydarzenia. Więcej osób przyjechało pod Tatry z Warszawy niż z Krakowa. 6% imprezowiczów stanowili obcokrajowcy. Ponad 80% badanych robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem komórkowym okazał się natomiast Orange.