„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie - Marketing przy Kawie
„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie
  • 1
  • 2
10.07.2018

„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie

9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna markiz Hit. Jest częścią ponownego wprowadzenia marki na rynek, które obejmuje zmianę pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2018