„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie
  • 1
  • 2
10.07.2018

„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie

9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna markiz Hit. Jest częścią ponownego wprowadzenia marki na rynek, które obejmuje zmianę pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.

Hit od lat konsekwentnie buduje wizerunek marki, która towarzyszy młodym w czasie wspólnych spotkań. Nowe pozycjonowanie interpretuje na nowo zabawę, wychodząc poza schemat domówki. Docenia kreatywność i pomysłowość grupy docelowej brandu, pozostawiając świat marki spójnym.

Nowy spot prezentuje niecodzienne podejście do zabawy. Stopniuje ją, odsłaniając w kolejnych ujęciach coraz bardziej pomysłowe realizacje scenariuszy. Ciastka Hit są ukazane jako najbardziej ekscytujący rodzaj ciastek.

Zmianom komunikacyjnym towarzyszy również zmiana designu opakowań. Nowa szata graficzna opakowań ma spowodować powstanie czerwonego bloku kolorystycznego na półce. Powinno to ułatwić konsumentom wyszukiwanie pomiędzy poszczególnymi wariantami smakowymi.

Nowe pozycjonowanie oraz koncept reklamy telewizyjnej opracowała agencja Lvov. Adaptacją online zajmuje się agencja VML, a zakupem mediów – Starcom. Nowe opakowania zaprojektowała agencja SiebertHead.

  • 2

10 lipca 2018