- 1
- 1
Krem do twarzy jako zamiennik partnera – kampania CeraVe w konwencji love story
W najnowszej odsłonie kampanii CeraVe (L’Oréal) marka porusza temat poszukiwań „tego jedynego” z przymrużeniem oka. Wcielając się w rolę swatki, paruje bohaterów reklam z nawilżającymi kremami do twarzy.
CeraVe jako osobisty #Matchmaker przychodzi z pomocą bohaterce reklamy, która nie ustaje w poszukiwaniach partnera. Zamiast drugiego człowieka – bohaterce zaproponowano nawilżający krem do twarzy.
Kampania CeraVe obejmuje Tindera, YouTube, TVN Playera oraz social media.
Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker. Kreacją oraz adaptacjami reklam zajęła się agencja PointOfView (POV). Agencja 2koma7 koordynuje współpracę z influencerami. LoveBrands Group odpowiedzialna jest za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi.
- 1