Kampania CeraVe w konwencji love story - Marketing przy Kawie
Krem do twarzy jako zamiennik partnera – kampania CeraVe w konwencji love story
  • 1
  • 1
8.05.2024

Krem do twarzy jako zamiennik partnera – kampania CeraVe w konwencji love story

W najnowszej odsłonie kampanii CeraVe (L’Oréal) marka porusza temat poszukiwań „tego jedynego” z przymrużeniem oka. Wcielając się w rolę swatki, paruje bohaterów reklam z nawilżającymi kremami do twarzy.

CeraVe jako osobisty #Matchmaker przychodzi z pomocą bohaterce reklamy, która nie ustaje w poszukiwaniach partnera. Zamiast drugiego człowieka – bohaterce zaproponowano nawilżający krem do twarzy.

Kampania CeraVe obejmuje Tindera, YouTube, TVN Playera oraz social media.

Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker. Kreacją oraz adaptacjami reklam zajęła się agencja PointOfView (POV). Agencja 2koma7 koordynuje współpracę z influencerami. LoveBrands Group odpowiedzialna jest za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi.

  • 1
Love story od CeraVe

Love story od CeraVe

8 maja 2024

7 maja 2024