0 0 0 0 0 2.07.2018Zmowy na rynku fitness? Postępowanie UOKiKCzy największe sieci fitness w Polsce i operator pakietów Multisport stworzyły kartel, który podzielił rynek i utrudniał działalność innym firmom? UOKiK wszczął postępowanie przeciwko 16 przedsiębiorcom, w tym operatorom klubów Calypso, Fabryka Formy, Zdrofit, Fitness Platinium czy Fitness Academy. Kary do 2 mln zł grożą również menedżerom zaangażowanym w ewentualne naruszenie.
0 1 0 0 0 29.06.2018Po cichu rusza Instagram Lite28 czerwca w Google Play App Store pojawił się Instagram Lite. To lżejsza wersja Instagrama.
0 0 0 0 1 29.06.2018Samozwańcze gwiazdy Instagrama kontra luksusowe hoteleHotele na całym świecie zmagają się z zalewem propozycji od samozwańczych gwiazd Instagrama. Niektóre obiekty otrzymują dziennie nawet kilkanaście zapytań o możliwość spędzenia kilku darmowych nocy w zamian za zamieszczenie postów w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 29.06.2018Inea i KKS Lech Poznań kończą współpracę30 czerwca 2018 r. dobiegnie końca umowa, na mocy której Inea została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu oraz sponsorem premium KKS Lecha Poznań. Współpraca nie będzie kontynuowana.
2 1 0 0 0 29.06.2018Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie”Z roku na rok zwiększa się sprzedaż leków, a co za tym idzie – ich spożycie. Leki dostępne bez recepty i suplementy diety stosuje 89 proc. dorosłych Polaków. Stowarzyszenie Równość na Fali rozpoczęło kampanię, która ma zwracać uwagę na niebezpieczeństwa związane z niekontrolowanym zażywaniem środków bez recepty.
0 0 0 0 1 29.06.2018Oświadczenie Polskiej Fundacji Narodowej w sprawie ugody z Fundacją NavigarePolska Fundacja Narodowa poinformowała, że 27 czerwca 2018 r. zawarła ugodę z Fundacją Navigare. Dotyczy ona zakończenia współpracy przy realizacji projektu „Polska 100”.
1 0 0 0 0 29.06.2018Reakcje na mecz Polska – Japonia: real-time marketing brandówUdział polskiej reprezentacji w mundialu dobiegł końca. Agencja Momentalna przygotowała zestawienie reakcji marek na wydarzenia przed, w trakcie i po meczu Polski z Japonią.
0 1 0 0 0 28.06.2018Internauci zaufali e-sklepom. Raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2018”Kim są polscy e-konsumenci? Które marki e-commerce są najlepiej przez nich rozpoznawane? Co wpływa na wiarygodność sklepu online? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w raporcie „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”.
0 2 0 0 0 28.06.2018Blogerzy w kulinarnych pojedynkach NettoSieć sklepów Netto rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii znanych blogerów. Ich kulinarne propozycje są oceniane przez internautów.
0 2 0 0 0 28.06.2018Bank Pekao szuka travelgramera. Wyśle go w podróż po EuropieZwiedzanie świata i dokonywanie płatności za pomocą karty wielowalutowej – to niektóre z obowiązków osoby, która zostanie zatrudniona jako travelgramer w Banku Pekao. Nietypowy pracownik zostanie wybrany w konkursie „Praca marzeń”.