0 3 0 0 0 24.01.2018Algorytm zamienił hejt na WOŚP w dzieło sztukiNiepochlebne komentarze na temat WOŚP, na przekór intencjom ich autorów, wsparły działania fundacji. By tak się stało, stworzono robota sterowanego specjalnym algorytmem. Przetworzył on internetowe opinie i namalował obraz. Dzieło zostało wystawione na aukcję, a dochód z jego sprzedaży zasili konto fundacji Jerzego Owsiaka.
1 1 0 0 0 24.01.2018Reklama Audi bez audi i narciarz bez śnieguCzy można jeździć na nartach po Wielkim Murze Chińskim, nieośnieżonym zboczu wulkanu lub w tropikalnym lesie? Candide Thovex w reklamie Audi udowadnia, że tak. W ponad 4-minutowym spocie z udziałem narciarza ani na chwilę nie pojawia się promowany samochód.
0 2 0 0 0 24.01.2018Dom mody Sonia Rykiel świętuje 50-lecie z książkami i street artemFrancuski dom mody Sonia Rykiel obchodzi w tym roku 50-lecie istnienia. Z tej okazji powstały murale, na których każdy może dodać coś od siebie.
1 1 0 0 0 24.01.2018Modelka w hidżabie wycofała się ze współpracy z L’Oréal. Ujawniono jej antysemickie wpisyMarka L’Oréal nawiązała współpracę z muzułmańską blogerką Ameną Khan. Jak się okazało, kobieta w 2014 r. publikowała w social media wpisy, które uznano za antysemickie. Po tym jak wytknęli jej to internauci, zdecydowała o rezygnacji ze współpracy z koncernem.
1 2 0 0 0 24.01.2018Raport „Edelman Trust Barometer 2018”: bitwa o prawdęZaskakujące wyniki dla Polski przynosi tegoroczna edycja globalnego raportu „Edelman Trust Barometer”. W ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania rodaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6 p.p.). Mimo to Polacy pozostają jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie.
1 0 0 0 0 23.01.2018Przyszłość product placement? P&G kupił wątek w serialu „Black-ish”W jednym z odcinków amerykańskiego serialu „Black-ish” bohaterowie dyskutują o kampanii reklamowej Procter & Gamble. Czy to jest przyszłość product placement?
1 2 0 0 0 23.01.2018Agencja Dziadek do Orzechów w ramach kampanii wizerunkowej wydała książkę dla dzieciAgencja reklamowa Dziadek do Orzechów rozpoczęła kampanię wizerunkową. Przekonuje w niej, że warto sięgać poza horyzont i realizować marzenia. Wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci, zatytułowanej „Fotel Dziadka”. Działania wystartowały w Dzień Dziadka.
0 1 0 0 0 23.01.2018Labcon i Grupa Abstra łączą siłyLabcon (należący do Group One) i Grupa Abstra nawiązują strategiczne partnerstwo. Jest ono nakierowane na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.
0 2 0 0 0 23.01.2018Piłka nożna znów z finansowym rekordemPiłka nożna znowu bije finansowy rekord. Przychody klubów z czołowej dwudziestki wyniosły 7,9 mld euro – pokazuje 21. edycja raportu „Football Money League”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Manchester United drugi rok z rzędu stanął na czele klubów o największych przychodach.
1 0 0 0 0 23.01.2018Samoobsługowy sklep Amazona otwarty dla klientówW Seattle rozpoczął działalność Amazon Go. To sklep spożywczy bez kas. Płaci się w nim poprzez aplikację.