Edipresse Polska i TVN Media chcą wspólnie komercjalizować treści wideo
  • 0
  • 0
10.07.2018

Edipresse Polska i TVN Media chcą wspólnie komercjalizować treści wideo

Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo online oraz komercjalizacji treści wideo.

Premium Digital – broker reklamowy TVN Media – będzie reprezentować handlowo Edipresse Polska w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo we wszystkich serwisach tego wydawcy. Są to tytuły: Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl, Gotujmy.pl oraz IleWazy.pl.

Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 mln użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z NC+, Viacomem, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.

Największe serwisy Edipresse to:

  • Polki.pl – lider wśród serwisów kobiecych w Polsce,
  • Wizaz.pl – lider w kategorii moda i uroda,
  • Mamotoja.pl – lider wśród serwisów parentingowych niezwiązanych z portalami horyzontalnymi,
  • Party.pl – nr 1 wśród multibrandów związanych z magazynami kobiecymi,
  • Viva.pl – nr 3 w tejże kategorii.

Łącznie portale należące do Edipresse Polska odwiedziło w maju br. ponad 8,5 mln użytkowników. Wygenerowali oni ponad 68 mln odsłon (źródło: Gemius/PBI, maj 2018).

 

10 lipca 2018

9 lipca 2018