Bakoma Twist z wakacyjnym konkursem
  • 1
  • 1
10.07.2018

Bakoma Twist z wakacyjnym konkursem

Bakoma inwestuje w platformę komunikacyjną „Twist yourself”, która promuje jogurty pitne Twist. Marka zachęca do wysyłania filmów z wakacji na konkurs.

W konkursie Twista uczestnicy mogą nadsyłać zdjęcia z wakacji, które są następnie oceniane przez internautów i jury. Mogą dodatkowo zwiększyć swoje szanse na wygraną, przesyłając kody spod nakrętek napoju.

Nagrodami są telefony iPhone 8, aparaty fotograficzne Instax 8 Mini, konsole PS4 i głośniki JBL. Konkurs potrwa do końca sierpnia.

W kanale YouTube sygnowanym #twistyourself będą publikowane krótkie filmy, m.in. z udziałem bohatera spotu telewizyjnego, Prozi Pix.

Twist promowany jest konkursem, kampanią reklamową i działaniami w mediach społecznościowych. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Upside, a akcję z youtuberami prowadziło DDOB.

  • 1

10 lipca 2018

9 lipca 2018