Kampania „Mistrzowska oferta” Plusa dla fanów futbolu
  • 1
  • 0
10.07.2018

Kampania „Mistrzowska oferta” Plusa dla fanów futbolu

9 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa Plusa „Mistrzowska oferta”. Promuje pakiet dla klientów usług abonamentowych. Mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA będą w nim dostępne na żywo i w wysokiej jakości, bez opłat za transfer danych.

W ramach kampanii powstał spot „Mistrzowska Oferta – Liga Mistrzów UEFA”.

Rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA rozpoczną się 21 sierpnia. Potrwają do 1 czerwca 2019 r., kiedy na stadionie Wanda Metropolitano, na którym domowe mecze gra Atletico Madryt, zmierzą się zwycięskie spośród 38 klubowych drużyn Europy.

20 września rozpocznie się natomiast faza grupowa Ligi Europy UEFA. Jej finał zostanie rozegrany 29 maja 2019 r. w Baku, stolicy Azerbejdżanu. Rozgrywki w obu pucharach będzie można śledzić w nowym pakiecie Ipla Polsat sport premium. Rozpoczęta 9 lipca kampania „Mistrzowska oferta” reklamuje ofertę Plusa dla kibiców.

Towarzyszyć temu będą programy: przed i pomeczowe studia, analizy, wypowiedzi ekspertów i komentatorów oraz wizyty gości specjalnych. Będą prowadzone w specjalnie zbudowanym studio sportowym o powierzchni 700 m² ze ścianą wideo w rozdzielczości 4x4K. Programy uzupełnią wizualizacje w rozszerzonej rzeczywistości (AR) i modele 3D.

  • Reżyser: Bartosz Prokopowicz
  • Operator obrazu: Mateusz Skalski
  • Scenariusz: Maciej Ładziński, Michał Witek, Zuzanna Wrońska
  • Muzyka: UEFA Anthem/„Romanza” komp. Jody K. Jenkins
  • Producent: Mariusz Matwiejczuk

Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH oraz w internecie. Reklamę przygotowała agencja Scholz & Friends, wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajął się Televisor. Media zakupił dom mediowy Vizeum.

 

10 lipca 2018