Gruzja wybrała Brand Bridge do promocji w Polsce
  • 0
  • 0
7.10.2019

Gruzja wybrała Brand Bridge do promocji w Polsce

Gruzja jeszcze mocniej stawia na polskich turystów oraz nowe technologie. Podczas jesiennej kampanii promocyjnej na polskim rynku wykorzystana zostanie m.in. platforma BigDataCMP. Za całość działań odpowiada agencja Brand Bridge, która została wyłoniona w międzynarodowym przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2019

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Miasta mają dobry PR – podsumowanie konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie? Jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów? Jak wykorzystać storytelling w samorządach? Jakie akcje społeczne prowadzić, aby zaangażować mieszkańców? O tym m.in. opowiadali w Katowicach na XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej czołowi polscy eksperci od komunikacji: Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Marek Skała, Aleksandra Kutz.