Gruzja wybrała Brand Bridge do promocji w Polsce
  • 0
  • 0
7.10.2019

Gruzja wybrała Brand Bridge do promocji w Polsce

Gruzja jeszcze mocniej stawia na polskich turystów oraz nowe technologie. Podczas jesiennej kampanii promocyjnej na polskim rynku wykorzystana zostanie m.in. platforma BigDataCMP. Za całość działań odpowiada agencja Brand Bridge, która została wyłoniona w międzynarodowym przetargu.

Przetarg realizowany był w trybie wysokiej konkurencyjności. Oferta Brand Bridge spełniała jednak wszystkie kryteria i oczekiwania. Ważnym czynnikiem było również ogromne doświadczenie firmy w obszarze marketingu destynacji turystycznych, know-how, zaproponowane rozwiązania martech oraz znajomość naszego kraju, jego walorów i mentalności Gruzinów – mówi Ketevan Kasrashvili, która koordynuje całą kampanię z ramienia Georgian National Tourism Administration, rządowej instytucji zajmującej się promocją turystyki.

Gruzję rocznie odwiedza 7 mln turystów. Polska znajduje się wśród dziesięciu najważniejszych krajów, których mieszkańcy ją odwiedzają.

Cieszymy się z popularności wśród Polaków i dlatego chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jeszcze szerszego grona polskich turystów. Uważam, że łączy nas bardzo podobna mentalność. Goście z Polski doceniają gruzińską gościnność, wyjątkowe jedzenie, wina, zapierające dech w piersi krajobrazy czy różnorodność natury i gruzińskich regionów. Każdy może wybrać coś dla siebie. Położenie geograficzne Gruzji sprawia, że mamy tu aż sześć stref klimatycznych. Turyści mogą np. skorzystać z relaksu nad Morzem Czarnym, odwiedzić winnice w Kahetii czy poszusować na nartach na ponad trzech tysiącach metrów na Kaukazie – dodaje Kasrashvili.

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie września i potrwa do połowy grudnia. Obejmie szereg działań w Internecie, influencer marketing oraz public relations. Najważniejszym elementem będzie wykorzystanie możliwości Big Data Content Marketing Platform. Z publikowanych natywnych treści o Gruzji na portalach horyzontalnych, tematycznych oraz na blogach zostaną zebrane i przeanalizowane dane. Następnie posłużą one do precyzyjniejszego targetowania odbiorców w narzędziach programmatic. Hasłem przewodnim całej akcji w Polsce jest: „Wybierz swoją Gruzję”.

Dobraliśmy ponad dwudziestu wydawców oraz influencerów w optymalny sposób, aby uzyskać jak najniższy wskaźnik współodwiedzalności tych kanałów przez internautów. Zwiększamy dzięki temu zasadność selekcji oraz efektywność całej kampanii. Dokładnie mierzymy ustalone z klientem KPI. Z jednej strony działamy zasięgowo i wizerunkowo, ale z drugiej pokazujemy konkretne rezultaty związane z zainteresowaniem Gruzją przez Polaków – zaznaczył Jakub Deryng-Dymitrowicz, product owner BigDataCMP.

4 października 2019

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Miasta mają dobry PR – podsumowanie konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie? Jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów? Jak wykorzystać storytelling w samorządach? Jakie akcje społeczne prowadzić, aby zaangażować mieszkańców? O tym m.in. opowiadali w Katowicach na XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej czołowi polscy eksperci od komunikacji: Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Marek Skała, Aleksandra Kutz.