„State of Creativity”: załamanie komunikacyjne? - Marketing przy Kawie
Brakuje komunikacji między klientami i agencjami – wyniki ankiety Cannes Lions „State of Creativity”
  • 0
  • 1
25.03.2024

Brakuje komunikacji między klientami i agencjami – wyniki ankiety Cannes Lions „State of Creativity”

Komunikacja między firmami a dostawcami usług marketingowych jest słaba. Sytuację można nawet nazwać załamaniem komunikacyjnym. Takie wyniki przyniosła doroczna ankieta Cannes Lions „State of Creativity”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 marca 2024

22 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
22.03.2024

Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8

Kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – pokazuje VideoTrack 8, badanie agencji Wavemaker. Netflix pozostaje polskim love brandem, cenionym za liczbę nowości. Zmiany w jego podejściu do współdzielenia konta obrazuje mniejsza popularność „spółdzielni subskrypcyjnych” w Polsce.