Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i Bosko
  • 0
  • 1
24.03.2024

Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i Bosko

Netflix rozstrzygnął przetarg na PR i komunikację. Wygrały agencje K+PR oraz Bosko, które od marca 2024 r. obsługują platformę streamingową.

Agencja K+PR poprowadzi biuro prasowe jako pierwszy punkt kontaktu dla mediów. Zajmie się również działaniami związanymi z promocją filmów i seriali. Bosko wesprze Netflix w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji.

W K+PR działania dla Netfliksa prowadzi dział brand PR, na czele którego stoi Marcin Kuchno. Przetarg trwał wiele miesięcy i był dwuetapowy. Dotychczas budżet PR Netfliksa należał do agencji MSL.

  • 1
Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i Bosko

Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i Bosko

 

22 marca 2024

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2024

Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8

Kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – pokazuje VideoTrack 8, badanie agencji Wavemaker. Netflix pozostaje polskim love brandem, cenionym za liczbę nowości. Zmiany w jego podejściu do współdzielenia konta obrazuje mniejsza popularność „spółdzielni subskrypcyjnych” w Polsce.